iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Borde finnas OM de var i närheten , ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Borde finnas OM de var i närheten , ja Bara svara Kanske då och svara varför bara man kanske skulle komma, i dom flesta fall, om det var i närheten skulla ni kanske komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Japp, sjölvklart jag skulle göra det. Beror dock på avståndet. Någon som vill träffa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har redan vart på andra forum-träffar och det är roligare än det låter. Dock är inte detta forumet moget för det på något/några år..Sanningens ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Troligen hade jag avstått att gå om ett möte hölls. Vote: Nein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag säger som SlewME: Inga här som vill träffa mig. Men det finns vissa som jag vill träffa! Vote: Kanske. Om jag kan ta mig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Kanske... om det hade varit i närheten. Tror inte jag hade fått för mina föräldrar Fast ingen vill väl träffa mig. Redigerad 7 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kanske... om det hade varit i närheten. Tror inte jag hade fått för mina föräldrar Fast ingen vill väl träffa mig. Ja, folk på forumet kanske hoppar på dig och slår ner dig... eller våldtar dig... eller inte. Förstår inte varför föräldrar är så rädda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nja, bara om någon vill träffa mig. Annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kanske, beror på vart det skulle vara. Om det skulle vara runt Gävle hållet så visst varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Om okka kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Om det var i Sthlm så visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Aldrig. För gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nja, bara om någon vill träffa mig. Annars inte. Du jag och tommy killer kan ju diskutera fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Luleåkvartetten (Eller Ochtetten, Hur många det nu är) skulle jag nog kunna träffa. Annars is jag inte åka nånvart för att träffa några forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Du jag och tommy killer kan ju diskutera fotboll Mer än gärna, så ska jag sätta speciellt dig på plats. , Din lille stolte HIF:are Btw, MFF Vinner ikväll! HEJA MALMÖ FF.!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 En sak slog mig. Om det skulle vara en forumträff så skulle den väl hållas i Linköping, Gtasajtens hemstad? Isåfall får jag det enkelt att ta mig dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 En sak slog mig. Om det skulle vara en forumträff så skulle den väl hållas i Linköping, Gtasajtens hemstad? Isåfall får jag det enkelt att ta mig dit Jomenvisst. Eller varför inte i Jönköping? Då blir det enklare för mig. SKULLE det bli något så skulle det antagligen bli ganska nära sthlm området eller iaf väldigt centralt i Sverige. Större delen av forumet kommer just från stockholms trakten så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jomenvisst. Eller varför inte i Jönköping? Då blir det enklare för mig. SKULLE det bli något så skulle det antagligen bli ganska nära sthlm området eller iaf väldigt centralt i Sverige. Större delen av forumet kommer just från stockholms trakten så.. Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts