Tweak Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Mjo, det har du rätt i. Allt är annorlunda IRL än på ett webbforum. Kanske skulle lösa många konfliker om man träffades IRL. Jo fan, man skulle inte våga ta samma sorters bråk där, och känna sig ännu dummare över vissa snedsteg man har tagit under sin tid här på forumet.. Om du förstår?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Mjo, det har du rätt i. Allt är annorlunda IRL än på ett webbforum. Kanske skulle lösa många konfliker om man träffades IRL. Ja, som du i väktarkläder och Crice i sin lilla pyjamas där han sjunger om Hugo(Weener)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Haha om det hade varit i Stockholm så kanske jag inte hade kommit heller. Det beror ju på uppläget, "kom på GTAsajten möte, vi ska snacka om vad som ska förbättras på detta forum". Då skulle jag inte ens tänka tanken, och forumkompisar är lika med kompisar man inte känner, så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 OM det vore i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vet inte, chansen är nog inte så stor. Men om det vore riktigt nära, så kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Vote: nej. Inga här som vill träffa mig och inga här jag vill träffa - eller ok, några få som jag vill träffa. Jag vill träffa dig Redigerad 7 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Om det vore i Luleå skulle jag nog dyka upp och trasha festen, men, öhm, inte annars. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Min mamma låter mig inte träffa främlingar... Hur kan du säga att dessa forumiter är främlingar?! Vote: Nej. Är för blyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag kanske. Om det är nära. Vote: ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 VOTE: Hell yeah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bara om jag fick vara crew och pepparspraya folk i ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kanske om det var i Stockholmstrakten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vote: Nah, jag hade nog inte vågat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Om det var lagon avstånd så jag kan komma dit så japp..men annars hade det varit svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kanske om det vore i närheten.. men jag tror inte det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Tror det är ont om folk i närheten av där jag bor, och alltså skulle det inte bli något häromkring som betyder att nej jag skulle inte gå. Men det såklart "OM" det skulle vara i närheten skulle det va skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vilka har rösta på dåligt svarsalternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vilka har rösta på dåligt svarsalternativ? Några lustigkurrar som tycker att dem var roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Några lustigkurrar som tycker att dem var roliga. Då tyckte jag väl att jag var roligare som skapade det alternativet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts