Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Japp, det har ju vart snack här om att försöka få ett möte för alla forumiter på gtasajten. Men det är ju inte roligt om inget folk kommer, med att slänga pengar på mat, lokal och hyra m.m m.m. Så skulle du komma om det vart nåt möte för alla er här ute? Röst: Kanske, beror på hur långt det är, skulle ju göra allt jag kan för att komma dit. Lingonsylt: Fan, nu när jag tänker efter röstade jag ja av nån dum anledning... Redigerad 6 maj, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Kanske. Om det är i stockholm så varför inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Japp, det har ju vart snack här om att försöka få ett möte för alla forumiter på gtasajten. Men det är ju inte roligt om inget folk kommer, med att slänga pengar på mat, lokal och hyra m.m m.m. Så skulle du komma om det vart nåt möte för alla er här ute? bRöst: Kanske, beror på hur långt det är, skulle ju göra allt jag kan för att komma dit. Nja, vetifan. Om det vore i Kalmar skulle jag komma, men inte annars Känns lite väl nördigt på nåt sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Om det inte är för långt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Min mamma låter mig inte träffa främlingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Om det var i Stockholm ja då skulle jag nog komma. Annars tror jag inte att jag skulle bry mig för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Beror på var det är, förmodligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Beror på vad man skulle göra... bara vara där och prata...? Kanske om det var ett LAN eller nåt. Dessutom så tror jag folk skulle banga även om de skulle säga att de kommer. Haha, kan se det framför mig. Flera GTAsajtare runt mötesplatsen och alla kollar mot mötesplatsen där det inte finns några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nja, vetifan. Om det vore i Kalmar skulle jag komma, men inte annars Känns lite väl nördigt på nåt sätt.. Nördigt var ordet. -- Jag skulle nog fan inte våga träffa er i verkligenheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nördigt var ordet. -- Jag skulle nog fan inte våga träffa er i verkligenheten. Inte ens mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Inte ens mig? :'( Vet inte. Tycker det är läskigt nog att prata över msn Naevars, klart jag skulle gå fram och ge dig ett stadigt handslag, tätt följt av ett: "Vad görs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej! Skulle kännas ganska töntigt (fråga inte varför) och så skulle man vara blyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vote: nej. Inga här som vill träffa mig och inga här jag vill träffa - eller ok, några få som jag vill träffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vote: nej. Inga här som vill träffa mig och inga här jag vill träffa - eller ok, några få som jag vill träffa. Jag vill träffa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Skulle bero på var nånstans det skulle vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vote: nej. Inga här som vill träffa mig och inga här jag vill träffa - eller ok, några få som jag vill träffa. Jag skulle vilja träffa dig, för att bevisa vilken fel uppfattning du har om mig, och antagligen få bevisat för mig själv att jag har en felakting uppfattning av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Tror nog inte det, eftersom att jag bor så högt upp i norr så skulle det väl mest troligen bara vara jag å Godfather där. Och okka och Curunir är för upptagna med att röka på. Redigerad 6 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Om det var inom ett lagom avstånd (så man kommer dit med SL-kort) så skulle jag inte tveka en sekund... vore det längre bort är chansen liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag skulle vilja träffa dig, för att bevisa vilken fel uppfattning du har om mig, och antagligen få bevisat för mig själv att jag har en felakting uppfattning av dig? Mjo, det har du rätt i. Allt är annorlunda IRL än på ett webbforum. Kanske skulle lösa många konfliker om man träffades IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts