1control Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hej, Varför byter ni till IPB? Byt till VBulletin i stället vilket är mycket stabilare och stilren, alla stora forum använder ju VBulletin men IPB är okej om du inte vill slösa din tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 För det första så har han inte bytt till IPB (kan lätt bli missförstånd). Sedan vilken som är bäst är som att diskutera vilken bil/dator/webbläsare som är bäst, alla tycker olika. De riktigt stora forumen så som gaia eller vad det nu heter skulle aldrig klaras av att köras med IPB, jag vill minnas att dom kör med VBulletin. En som alltid gillat IPB BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Gtasatens forum har alltid varit IPB och det har fungerat bra hittils... varför byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Gtasatens forum har alltid varit IPB och det har fungerat bra hittils... varför byta? Om du har användt en kondom och den inte gick sönder... varför byta? --- Har aldrig sett det här VBulletin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Om du har användt en kondom och den inte gick sönder... varför byta? --- Har aldrig sett det här VBulletin Av hygeinska själ. http://www.lajuergapadre.org/carpetas_vari...n/Vbulletin.JPG Finns ingen anledning att byta. vBulletin är inte bättre på något vis i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Av hygeinska själ. http://www.lajuergapadre.org/carpetas_vari...n/Vbulletin.JPG Finns ingen anledning att byta. vBulletin är inte bättre på något vis i min mening. Uuu... gud vad fult det var! Och btw... du kan inte mena allvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Uuu... gud vad fult det var! Och btw... du kan inte mena allvar? Det där är ett annat skin på den. Men det är fult orginal också. http://www.flashback.info använder också VBulletin. Redigerad 22 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Gtasatens forum har alltid varit IPB Nä, vi hade ju Ikonboard förut. Innan hösten 2002 tror jag det var En gång IPB, alltid IPB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Nä, vi hade ju Ikonboard förut. Innan hösten 2002 tror jag det var En gång IPB, alltid IPB Okej, kan inte stämma, var IPB vad jag kom ihåg 15 Juli, 2002 då jag hade min första medlem edit: rabarben: pga att kondomer är en förbrukningsvara Redigerad 24 maj, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jodå, visst hade vi ikonboard i början. Invision Board var vid det laget (nästan) en kopia av Ikonboard, men undantaget att det kördes på php istället för cgi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jodå, visst hade vi ikonboard i början. Invision Board var vid det laget (nästan) en kopia av Ikonboard, men undantaget att det kördes på php istället för cgi. Åhå, ja du har nog rätt. Var ett tag sen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts