DrStupid Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Börjar bli mycket fint nu när man vant sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Håller med DRStupid, faktiskt. Fast nu till mitt ärende: Varför har maimstream en sådan "utstickande" linje under sitt namn? Redigerad 11 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Håller med DRStupid, faktiskt. Fast nu till mitt ärende: Varför har maimstream en sådan "utstickande" linje under sitt namn? Är så när någon postar något på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Är så när någon postar något på GTAsajten. Jaha.. så..det är så just nu under mitt namn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Själva forumet blev ju kanon, men designen suger... Tycker att den förra var perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Grymt cool funktion. Man kan inte dubbelposta. Postar du sen vill posta igen så blir det ett inlägg i din senaste post. Tufft, det visste jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Grymt cool funktion. Man kan inte dubbelposta. Postar du sen vill posta igen så blir det ett inlägg i din senaste post. Tufft, det visste jag inte... Låter coolt, Användbart också om man inte vill ha dubbelposts. Tycker dock inte att det är någon "big deal" med dubbelposts. Redigerad 15 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Det blir jobbigt om man försöker bumpa trådar där man själv skrivit i sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts