Nord Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Så det är bara för mig.. Fan, jag gillar inte den nya uppdateringen alls just nu.. Allt buggar sig för mig. Såhär ser det ut för mig. Hrm, ja du. Det får väl Hultenius kolla över. Btw, jag har också fått ett (litet) problem. Mer att läsa om detta i Admin forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Verkligen inte, Men nu kan jag skriva mina inlägg i Comic Sans, Det ska nog få bli en tradition eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Bara att markera alla posts som lästa. Klicka här för att göra det; http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=Login&CODE=05 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Happ, där försvann dom gamla knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Gillarde det inte, allt ser ut som om det är halvt uppladdade och sånt, kommer ta flera år att vänja sig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Har alltid gillat IPB2, så det går ingen nöd på mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Yes, dessa: är tillbaka! Mycket bättre än dessa: som fortfarande finns kvar i forumsdelarna. Byt också ut de här: nya och ersätt med det gammla hänglåset (har ingen bild på det ens... ). Det nya "hänglåset" visar inte lika tydligt att tråden är låst. Mycket fulare dessutom. Redigerad 9 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det är kalas nu men alla bakåtsträvare som försöker få tillbaka allt gammalt stör jag mig något så ohyggligt på. Sedan borde denna http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/wink2.gif återinföras, måhända inte ersätta men åtminstone finnas. Vi har ju trots allt plats för fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag har blandade meningar om det nya forumet. De nya funktionerna är bra men designen är jag inte helt nöjd med. Forumet känns mycket rörigare nu och de nya ikonerna för "new topic" m.m är platta och tråkiga. Som nån annan sa är det för mycket mellanrum mellan trådarna i forumen och det är väldigt synd att ikonerna vid "Help" och "Search" m.m under loggan har försvunnit. Att det är kvadrater runt sidnumreringarna är ju inte heller så snyggt. + Funktioner - Design Ikonerna Vote: Bra, men jag gillade 1.3 mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kunde varit bättre, men helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Bra, även om jag saknar det andra lite. Ett stort plus är att man kan skriva på vänster sida eller i mitten nu. Redigerad 9 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hur reportar man? Är ju lite av the gtasajtens snitch här ju... måste ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det är Hemskt. Allt är stelt och inte alls lika "hemtrevligt" och "intimt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hur reportar man? Är ju lite av the gtasajtens snitch här ju... måste ha den. Det finns en reportknapp, suck, titta lite Brevid "Quote" och "Top" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det finns en reportknapp, suck, titta lite Brevid "Quote" och "Top" Men nu såg jag skiten! Den var ju camoflerad! Skitsvår o se ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Gamla va snyggare med ikonerna Han borde fixa de Redigerad 9 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Fixa ett skin! Samt släng upp GTA4-sektion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Fixa ett skin! Samt släng upp GTA4-sektion.. GTA4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 GTA4? Ja det kommer ett nytt gta spel nästa höst. För mer info, vänligen besök följande adress www.gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ja det kommer ett nytt gta spel nästa höst. För mer info, vänligen besök följande adress www.gtasajten.comAh, ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts