Sikorka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jo, vissa saker är mycket bättre, vissa saker är sämre. Men det finns mest plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Så länge inte lösenord ramlar ur när man skakar lite på databasen så är jag nöjd. Nej, men det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Designen är mysig, precis som alla nya funktioner. Bra, är ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Förstår ändå fortfarande inte varför forumet är på engelska. Bara för att GTAsajten skall försöka ingå i Rockstars webring så betyder inte det att forumet måste vara på engelska. För det är ju så jag har förstått det hela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Förstår ändå fortfarande inte varför forumet är på engelska. Bara för att GTAsajten skall försöka ingå i Rockstars webring så betyder inte det att forumet måste vara på engelska. För det är ju så jag har förstått det hela... Är ju för att IPB är så jäkla fult på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Förstår ändå fortfarande inte varför forumet är på engelska. Bara för att GTAsajten skall försöka ingå i Rockstars webring så betyder inte det att forumet måste vara på engelska. För det är ju så jag har förstått det hela... Håller mend Deltanator. Innan var jag för ett svenskt forum men det är bättre med ett engelskt. Ävenm ett + om man nu får utländska besökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ja, förutom de här: Hänglåset var mycket mycket finare. Saknar de. Borde hultan lätt kunna ändra tillbaka.. Hoppas han gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Förstår ändå fortfarande inte varför forumet är på engelska. Bara för att GTAsajten skall försöka ingå i Rockstars webring så betyder inte det att forumet måste vara på engelska. För det är ju så jag har förstått det hela... Då har du förstått fel, det har inget med Rockstar att göra. GTAsajten står helt fritt från Rockstar och följer bara vissa rekommendationer angående piratkopiering. Den största anledningen är just uppdateringar. Ta exempelvis den viktiga uppdateringen från IPB 2.1.5 till 2.1.6 som släpptes för några dagar sedan. När kom dom svenska språkfilerna? Eller har dom ens kommit? Den andra anledningen är dålig översättning. De svenska översättningar innehåller av någon anledning väldigt mycket stavfel, särskrivningar och onaturliga översättningar. Sedan antar jag att hjälpfiler och mail inte blir översatta (?) så det blir lite svengelska över det hela ändå. Kanske kan vi fixa en svensk översättning (med egna modifieringar) när uppdateringarna lugnat ner sig. Men inte just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Finns inte kanppen "find all post of this member" längre? Kan inte hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Finns inte kanppen "find all post of this member" längre? Kan inte hitta den? Lite såhär snabbt offtopic, det var nog din 3000 post Men svaret på din fråga var det ja, . Om du te.x klicka så du får du upp din "control panel", och sen "profile options uppe till höger, där har du den Redigerad 7 maj, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Lite såhär snabbt offtopic, det var nog din 3000 post Men svaret på din fråga var det ja, . Om du te.x klicka så du får du upp din "control panel", och sen "profile options uppe till höger, där har du den Hur visste du det? Eller du kollade? Tänkte skriva det men jag klagar ju på andra ang. det, så jag kan ju inte kasta sten när jag sitter i ett glashus. Tack så mycket A.A letade över allt tyckte jag men hittade inte. Redigerad 7 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hur visste du det? Eller du kollade? Tänkte skriva det men jag klagar ju på andra ang. det, så jag kan ju inte kasta sten när jag sitter i ett glashus. Tack så mycket A.A letade över allt tyckte jag men hittade inte. Aou det är lungan, jo jag tryckte upp dig för att jag skulle hitta den där "find members post" och såg då att du hade 3000 jämnt, och drog samtidigt ett öga på klockan och kunde då få fram att det var nog till 3000 inlägg. Men ja, då var det problemet löst! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Uhm, någon mer än mig som varken har en Inkorg eller Utkorg för tillfället? Hittar dom inte nånstans iaf. Sjukt. Först mina posts, sen mina sparade PM's och nu är både min Inkorg och Utkorg borta. Jag försvinner! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Uhm, någon mer än mig som varken har en Inkorg eller Utkorg för tillfället? Hittar dom inte nånstans iaf. Sjukt. Först mina posts, sen mina sparade PM's och nu är både min Inkorg och Utkorg borta. Jag försvinner! :'( Nee, allt verkar fungera normalt här iaf. Så det ser inte ut såhär hos dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 VOTE: Bra Varför finns det bara bra och dåligt? DET ÄR JU BÄST!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Det är okej. Bättre än 'forumet är under uppgradering' Vote : Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nee, allt verkar fungera normalt här iaf. Så det ser inte ut såhär hos dig då? Så det är bara för mig.. Fan, jag gillar inte den nya uppdateringen alls just nu.. Allt buggar sig för mig. Såhär ser det ut för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Najs att några av dom gamla knapparna är tillbaka, men det ser lite konsigt ut när dom är runda medans dom nya är kantiga Sen är det ljus färg runt om dom me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hatar att i alla trådar står det att det finns nya posts nu. Även i dom trådarna allra längst bak i forumet... så min vote blir: Vote: Dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Hatar att i alla trådar står det att det finns nya posts nu. Även i dom trådarna allra längst bak i forumet... så min vote blir: Vote: Dåligt Bara att markera alla posts som lästa. Klicka här för att göra det; http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=Login&CODE=05 Redigerad 8 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts