1control Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hej, Jag har en stor repa på GTA San Andreas (PS2) skivan, man kan se repan lätt, jag har provat med tandkräm men lyckades inte, vet nån vad man kan göra för att lösa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hej, Jag har en stor repa på GTA San Andreas (PS2) skivan, man kan se repan lätt, jag har provat med tandkräm men lyckades inte, vet nån vad man kan göra för att lösa detta? lämmna in för slipning... men bäst är nog att hantera skivorna rätt från början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 lämmna in för slipning... men bäst är nog att hantera skivorna rätt från början... Vart lämnar jag in den till slipning? Bor i Skärholmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Valfri spelbutiuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Köp en sån här Rengörare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ja en sådan är bäst, hjälpte för mig en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Köp en sån här Rengörare Ja en sådan är bäst, hjälpte för mig en gång Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts