-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Var finns brödbiten att hämta? Redigerad 7 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Sådär. Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Okej.. hur fan ska man få tag i tändarn ? alltså.. där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Okej.. hur fan ska man få tag i tändarn ? alltså.. där nere Tuggumit + kedjan, sen använd på tändaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Var finns brödbiten att hämta? Soptunnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Hur starar man spelet? Hittade Redigerad 7 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hittar man tuggumit då ? letat överallt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hittar man tuggumit då ? letat överallt ju Vid fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) HUR FAn markerar man flaskan så den kan flyttas i början? klarade Redigerad 7 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ettan var mycket enklare, men 2an snyggare ^^ gillar konversationerna i domma. ska leta efter mer såna här roliga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kommer inte förbi krokodilen... Någon som kan hjälpa? Jag försöker lägga den där krokodilen finns men då kommer den bara ut och han vägrar röra sig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kommer inte förbi krokodilen... Någon som kan hjälpa? Jag försöker lägga den där krokodilen finns men då kommer den bara ut och han vägrar röra sig?! Ta skiftnyckeln på röret, gå in i hålet, lägg mackan på marken. Slå krokodilen i huvudet med röret. Du kommer då komma till ett nytt mysterium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Tack för hjälpen Stellan. Klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Johnny Rocketfingers 1 för dom som vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Johnny Rocketfingers 1 för dom som vill ha. Tack Den av roligare tyckte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Stell, hur hittar jag skiftnyckeln och röret då? ? Edit: nu så... Edit2:nu är jag fast i röret istället Edit3:nu fixa det sig Redigerad 7 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 ? Edit: nu så... Edit2: SPOILER använd skifftnyckeln på hjulet där uppe. Myntet på luckan däre nere. Klicka sedan på luckan oct stoppa in knappen G2 elelr vad det är. klicka på knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tack Den av roligare tyckte jag Och tusen gånger lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts