Zack Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Tjohejs! Några fler än jag som gillar kluriga minispel? Posta dem här. Nu är jag säkert dum av någon anledning... Varna mig typ. Johnny Rocketfingers 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vafan ska man göra i början?, han dödar mig vad jag än gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Spoiler: Ta flaskan, markera flaskan, tryck på ölglaset och han krossar flaskan. Ta askan från askkoppen och kasta på killarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 wee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Mihihi, jag klarade det. Gud vad jag är duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Johnny Rocketfingers 2 Wie, trodde han hade lagt ner. Denna är grymt mycket bättre än ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Wie, trodde han hade lagt ner. Denna är grymt mycket bättre än ettan. Jo, den kom i måndags eller något. Votade fram den 10 minuter efter den släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Kattälskaren, vad ska man göra sen? Löste sig. Redigerad 6 maj, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det där var ju ganska roligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det där var ju ganska roligt =) Det är kul nu på småtimmarna när man inte har så mycket för sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) CAnt go out of the house! help me superman! Redigerad 7 maj, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) CAnt go out of the house! help me superman! Spoiler. Leta under soffan, där finns en nyckel, den ska du använda med fönstret. Redigerad 7 maj, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hur öppnar man brunnslocken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Edit: Klarade. Chilli_13: "kniven" Redigerad 7 maj, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det var ganska knepigt. Men jag klarade det igår. Väntar på nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Aff.. Fast som ett barn i ett bollhav. Jag har ett rör, en G2, macka, skruvmejsel, skiftnyckel, brödbit, kedja med tuggummi, en peng, nyckel, kniv och kortet. Ska hämta tändaren, men krokodilen är i vägen. Får heller inte bort duvhelvetet från boet. Och kioskägaren blåser skallen av mig hela tiden. Give me some info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Aff.. Fast som ett barn i ett bollhav. Give me some info. Ska hämta tändaren, men krokodilen är i vägen. - Ta och skruva lös röret på väggen, gå in i hålet, kasta ut hamburgaren. Får heller inte bort duvhelvetet från boet. Fixa ut dom där tabletterna från affären och kombinera dom med brödet, sen ska fågeln äta. Och kioskägaren blåser skallen av mig hela tiden. Tryck in flaskan i sprickan i väggen, sen hämtar du flaskan utanför ungefär vid uteliggaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) - Gå in i affären och ta spriten. Lägg den i sprickan i höger vägg. - Ge spriten till uteliggaren, ta sedan hans pengar. - Gå in i affären och ta fizzles som finns längst ut på disken. Prata sedan med ägaren och köp dem. - Lägg fizzles i brödbiten och 'mata' fågeln med. - Ta pincetten. Använd denna på parkeringsautomaten. - Gå ner i kloaken och sätt dig i hålet. Lägg hamburgaren/mackan på marken nedanför och spöa skiten ur krokodilen. - Ajo, det gick nästan. Använd myntet till att skruva bort skruvarna på panelen. Öppna den med kniven eller mejseln, minns inte riktigt. - Sätt G2-knappen där det är ett tomt hål och tryck på den. - Använd skiftnyckeln på handtaget och vrid på det med händerna sedan. - Gå ut ur hålet och till vänster. Oh shitnuts. - Tändaren sitter högst upp på skatten, en grå liten sak. Använd kedjetuggummit. Gotcha'. - Ge tändaren till shady looking character och tvinga fram Thug Inc-området. - Gå till uteliggaren. En buss kommer att vänta där. Betala biljetten med pengarna du fick från automaten. - Duh. Men Patrik din jävla pärongrädde. Redigerad 7 maj, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 - Gå in i affären och ta spriten. Lägg den i sprickan i höger vägg. - Ge spriten till uteliggaren, ta sedan hans pengar. - Gå in i affären och ta fizzles som finns längst ut på disken. Prata sedan med ägaren och köp dem. - Lägg fizzles i brödbiten och 'mata' fågeln med. - Ta pincetten. Använd denna på parkeringsautomaten. - Gå ner i kloaken och sätt dig i hålet. Lägg hamburgaren/mackan på marken nedanför och spöa skiten ur krokodilen. - Ajo, det gick nästan. Använd myntet till att skruva bort skruvarna på panelen. Öppna den med kniven eller mejseln, minns inte riktigt. - Sätt G2-knappen där det är ett tomt hål och tryck på den. - Använd skiftnyckeln på handtaget och vrid på det med händerna sedan. - Gå ut ur hålet och till vänster. Oh shitnuts. - Tändaren sitter högst upp på skatten, en grå liten sak. Använd kedjetuggummit. Gotcha'. - Ge tändaren till shady looking character och tvinga fram Thug Inc-området. - Gå till uteliggaren. En buss kommer att vänta där. Betala biljetten med pengarna du fick från automaten. - Duh. Men Patrik din jävla pärongrädde. HAH! Nej men, din förklaring var längre och kanske ger mer hjälp. 123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts