xstreem Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag saknade forumet... Har tryckt på Bokmärket gång på gång av urgammal vana... Ska man börja skriva i Comic Sans tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag kör på som vanligt, känns ingen större skillnad. Dock så måste jag ta bort GTAsajten och forumet från bokmärken, annars går jag in på dem då och då av misstag. Dock har det inget med beroende att göra, bara glömska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Så jääävla skönt också att taggarna funkar som de ska i Firefox nu, att man kan klicka på smileyknappar och få den där man vill och markera vissa ord och få fet text. Yää. Tänkte inte på det förens du sa det. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Själv har man ju varit utan dator i ett antal dagar, så jag visste inte ens att forumet hade förändrats så.. Känns jävligt konstigt måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Håller med..märkte det direkt..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag blev lite smått psykad bara för att man inte kunde gå ut på detta forum. Är lite beroende av detta forum. Finns fan inget annat forum än det här man känner sig riktigt hemma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag blev lite smått psykad bara för att man inte kunde gå ut på detta forum. Är lite beroende av detta forum. Finns fan inget annat forum än det här man känner sig riktigt hemma på 100%-ordet på det. Jag vart helt sjukt dum och kände mig super irriterad när man inte kom nånstans än inloggningsrutan och det stod att dom hade lite problem kvara att fixa. Blusch och bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vart på lan, klyvt å staplat ved, och fått nytt internet. Så jag har inte hunnit plågas så mycket av det. Fast lite har jag störts av det ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bara märkt av "saknaden" när jag har haft som tråkigast och inte haft något annat att göra på nätet. Har blivigt destu mer tid ute i den sköna vårsolen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Fint väder nu så jag sitter knappt vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Sluta nu Och skärp er Lek inte mod! Edit: Oooh, fonts. Pico Pico Pico Pico Pico Pico Get'cha boots up, skinhead! Redigerad 7 maj, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jo, lite har jag saknat forumet, men som nån annan sa så har det ju vart fint väder så det har inte gjort så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Lek inte mod! Jag blir störd! lekerintemod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Känns så skönt att forumet är tillbaka! Fy fan vad jag har saknat det! Det finns några saker att irritera sig på. det nya skin:et är fult, quoteknappen sitter under posten nu, det ser ut som att det står Network istället för New Topic. Redigerad 7 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Känns så skönt att forumet är tillbaka! Fy fan vad jag har saknat det! Det finns några saker att irritera sig på. det nya skin:et är fult, quoteknappen sitter under posten nu, det ser ut som att det står Network istället för New Topic. Finns dock en del bra funktioner, men även mindre bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts