Compwear Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Äntligen uppe Jag har typ kollat 5 gånger varje timma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 jag blev ganska rastlös när forumet var nere och jag blev arg som faen varje gång jag tryckte på "GTAsajtens forum" knappen när jag visste att forumet var nere... Fyfan om folk ska börja skriva med centrerad text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ja, har typ saknat det :'( Men alt är bra nu ^^ elr? Designen ser helt vrickad ut i 2.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Fyfan om folk ska börja skriva med centrerad text. tack... du gav mig en ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Har gått in på forumet varje sekund för att kolla om det kommit upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jo det har varit lite tråkigt, glömde hela tiden bort att det var nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vissa borde skaffa sig ett liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Fy fan, tur att man är ensam hemma, skrek så glad blev jag nu. Vart så usligt trisst utan alla forumiter att prata med. Gillar den nya designen, inte lika fin som den förra, men alla kan inte vara perfekta . Och smileysarna är kvar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vissa borde skaffa sig ett liv. Och vissa borde inte lägga näsan i blöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) tack... du gav mig en ide! Hahahaha! Första garvet på det nya forumet 2.1! Hurra! Vissa borde skaffa sig ett liv. Typ aa, kanske. Du har rä... HEY! Vad gör du här då?!? Aja, jag har saknat forumet. Kollade typ in hela tiden. Pallar inte köra mera CS. RedLaZeR. Och inlägg tar typ 3 gånger så lång tid att skriva. Men kul är det. Redigerad 6 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Mjee... Det fina vädret har fått mig att lämna datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Heeey, vad är detta? Fan va' tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 MEN VAFAN! Ta bort denna funktion, fan va patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) .okka kommer att bli den största missbrukaren av de nya textjusteringsmöjligheterna, men jag funderar på att börja med någon annan font, nu när det är lättillgängligt. Så jääävla skönt också att taggarna funkar som de ska i Firefox nu, att man kan klicka på smileyknappar och få den där man vill och markera vissa ord och få fet text. Det det typsnittet jag använder på MSN kanske, hmm fast behövde jag höja storleken också :/ Hmmm eller Century Gothic.. Redigerad 6 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) MEN VAFAN! Ta bort denna funktion, fan va patetiskt Japp, en aning irriterande. Redigerad 6 maj, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Spam=Ban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 MEN VAFAN! Ta bort denna funktion, fan va patetiskt. men då går det inte att få lika snygga signaturer... :'( alexzander eats a salted dount... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Rätt tråkigt var det ja, men jag tycker verkligen inte om det nya forumet.... Alldeles för stelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Rätt tråkigt var det ja, men jag tycker verkligen inte om det nya forumet.... Alldeles för stelt. Exakt. Byt tema till nåt som liknade det gamla. Iaf, Hultan, vad blev fel? Det ska väl inte ta så lång tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Heeey, vad är detta? Fan va' tufft! Sluta nu Och skärp er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts