BroDD Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Märkte nu att när forumet var nere så hade jag inte exakt lika kul vid datorn, det är gtasajten jag hänger på mest när jag är vid datorn.. så det var inte lika kul och sitta här... man märker att man är "beroende" när nåt sånt här händer.. nån annan som känner så? Redigerad 6 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Blev otroligt rastlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Skillnaden märktes direkt. Jag är beroende av forumet, men det är ju inget nytt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Inte beroende men det var störigt när man skulle gå in här och kolla på forumet, så glömde man bort det hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Då man väl sitter vid datorn är man onekligen mest aktiv på gtasajten. Dock inte varit särskilt mycket på datorn på sistone, så, nej, tråkigt har jag verkligen inte haft. Idag var den bästa dagen på väldigt länge, för mig. SOMMAR. And still there's more to come... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Japp, känndes lite konstigt när man satt vid dator. Fast jag har mest varit ute och skojat i värmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Japp, blev ganska rastlös wtf? ful smilie! tillbaka med den gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ja, lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Blev mest rastlös idag. Tråkigt som fan, orkar inte spela WoW hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag dog nästan :'( Fult tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag är mer aktiv på en annan forum men jag saknade GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det blev lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ja, absolut. Man är ju van att dagligen hänga på forumet. Läsa alla roliga inlägg och skratta åt en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det blev tråkigt . Jag vill ha tillbaka det gamla skinet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Oja, fast råkade slänga ett program för ljudet också, så mena.. ingen gtasajt, och inget ljud... man vill inte sitta vid datorn längre, så jag har solat och gjort lite annat. Saknat det som fan, ljudet är fortarande borta men... a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det kändes lite fucked i die anale att inte få greppa tag med tungspetsen i era ringmuskler. Emellertid livnärde jag mig på den goda saften som finns att hämta ur datorspelandets myspysiga värld, så skadorna efter avbrottet är minimala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Tragiskt nog var jag skitförbannad, även fast jag har en novell som jag håller på att skriva så ville jag hellre vara inne på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Trist att forumet ska vara nere stup i kvarten. Trodde att det inte skulle vara något mer krångel i och med att sajten hade fungerat i ett par månader (förra året var den väl nere fem gånger på två månader eller något sånt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Trist att forumet ska vara nere stup i kvarten. Trodde att det inte skulle vara något mer krångel i och med att sajten hade fungerat i ett par månader (förra året var den väl nere fem gånger på två månader eller något sånt). Det här var ju å andra sidan inget "krångel" utan något för forumets bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 jag blev ganska rastlös när forumet var nere och jag blev arg som faen varje gång jag tryckte på "GTAsajtens forum" knappen när jag visste att forumet var nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts