Nord Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Aha där gömde den sig... tack så mycket! Har skickat ett PM om detta till Hultenius, men jag frågar här också, är det någon annan som har fått ett annat antal posts än innan i sin postcount? Min har minskat med nästan 200 posts.. Aa, jag tror StellHell råkade ut för samma "problem". Men han hade även problem med sin PM funktion, fungerar din som den ska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Aha där gömde den sig... tack så mycket! Har skickat ett PM om detta till Hultenius, men jag frågar här också, är det någon annan som har fått ett annat antal posts än innan i sin postcount? Min har minskat med nästan 200 posts.. Ett par stycken. Alla postcounts har blivit omräknade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Aha där gömde den sig... tack så mycket! Har skickat ett PM om detta till Hultenius, men jag frågar här också, är det någon annan som har fått ett annat antal posts än innan i sin postcount? Min har minskat med nästan 200 posts.. Min har minskat med si så dära 100 Post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men han hade även problem med sin PM funktion, fungerar din som den ska? Den fungerar, men de gamla PM som jag har liggande har blivit rätt flummiga Ett par stycken. Alla postcounts har blivit omräknade. Ok, det var alltså snarare en rättelse än ett fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jodå det är en del. StellHell tex. Allt är prima förutom att skiten har ätit upp PM's och posts för mig.. PM's som sträcker sig ända bak till 2002. :'( Design och funktioner är därimot kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jodå det är en del. StellHell tex. Aj då, trodde jag lusläst hela tråden så noga och bra. Men det hela löste ju sig i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Alla posts har blivit omräknade, alla borttagna inlägg har försvunnit ur din postcount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 GTAsajten 5+Duke Nukem Forever=Sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 GTAsajten 5+Duke Nukem Forever=Sant? Nej , de är ett GTAforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nej , de är ett GTAforum? Hahahahahahhaha.. hahahahahhaha.. hahahaha Han menar såklart att GTAsajten ska komma ut samtidigt som Duke Nukem Forever.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nej , de är ett GTAforum? Fan va dryg du är. Kan du sluta post hunta överallt bara för du har ett tillfälle att posta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fixa ett GTA IV-forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fixa ett GTA IV-forum? Hade dina ögon fungerat korrekt eller om du hade sökt hade du funnit denna; http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=38829 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Tack för länken, SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Tack för länken, SlewME Ingen fara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Lite lustigt att gamla quotes fortfarande se likadana ut som innan uppdateringen. Men inget jag stör mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag gillar inte att man kan börja med liten bokstav när man quotar någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts