The_go Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Väldigt mkt bättre forumet är nu!! Plus i kanten att vilket kön man tillhör (i profile) är bort-taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Varför kan inte vanliga medlemmar bifogga bilder för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Varför kan inte vanliga medlemmar bifogga bilder för? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Options>Display Mode>Linear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Options>Display Mode>Linear Vad gör den funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vad gör den funktionen? Prova. Du kan byta tillbaka om du väljer Standard istället för Linear efter. Men det ändrar lite hur topics ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är det inte så att den bara har räknat om? Asså att alla raderade posts inte är inräknade? Okej, så jag har raderat över 200 posts för mig själv, detsamma med min Inkorg. Ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Gillar detta. Manage your ignored users This section allows you to set up your ignored users list. When you add a user to your ignore list, any posts they make will be masked until you specify that you wish to read them. You may not be able to ignore users if they are in a member group which doesn't allow them to be added. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Gillar detta. Manage your ignored users This section allows you to set up your ignored users list. When you add a user to your ignore list, any posts they make will be masked until you specify that you wish to read them. You may not be able to ignore users if they are in a member group which doesn't allow them to be added. Japp, en bra funktion. Jag har faktiskt ignorerat några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Okej, så jag har raderat över 200 posts för mig själv, detsamma med min Inkorg. Ofta. 1. Det var en fråga jag ställde. Suck. 2: - Alla inlägg har räknats om, många användare har fått sina "post count" minskade. Redigerad 7 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 1. Det var en fråga jag ställde. Suck. 2: Jo, men det förklarar inte vart mina PM's har tagit vägen? Och har fortfarande svårt att tro att mer än 200 inlägg som jag skrivigt har blivigt raderade manuellt. Låter mer troligt med en rollback eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jo, men det förklarar inte vart mina PM's har tagit vägen? Och har fortfarande svårt att tro att mer än 200 inlägg som jag skrivigt har blivigt raderade manuellt. Låter mer troligt med en rollback eller nått. Dunno, men jag pratade om posts. Jovisst du har rätt. 200 låter lite mycket för att vara bortraderat manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 I botten på alla trådar i IPB2-serien så ska det finnas en tabell som visar vilka som läser inkl. skriver i tråden. Varför har du tagit bort detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 I botten på alla trådar i IPB2-serien så ska det finnas en tabell som visar vilka som läser inkl. skriver i tråden. Varför har du tagit bort detta? Är inte det bara i forumen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Är inte det bara i forumen då? Nope. Kolla i botten här. För ett exempel. (1 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)) http://www.modarkivet.se/index.php?showtop...findpost&p=7326 Redigerad 7 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 I botten på alla trådar i IPB2-serien så ska det finnas en tabell som visar vilka som läser inkl. skriver i tråden. Varför har du tagit bort detta? För att man oftast är ensam på en tråd, möjligtvis någon mer. Tar bara en query mer i onödan samtidigt som resultatet tar upp lite plats på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Det här var verkligen fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Kan någon säga mig var "Show all posts by this member"-funktionen tog vägen? Jag använde mig mycket av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Kan någon säga mig var "Show all posts by this member"-funktionen tog vägen? Jag använde mig mycket av den. gå in i på valfris profil och tyck på profile options Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 gå in i på valfris profil och tyck på profile options Aha där gömde den sig... tack så mycket! Har skickat ett PM om detta till Hultenius, men jag frågar här också, är det någon annan som har fått ett annat antal posts än innan i sin postcount? Min har minskat med nästan 200 posts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts