PlusFourtyFour Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Orka att halva forumet är svenskt.. Men sen är lite annat på engelska? ser helt fel ut... "Välkommen till GTAsajtens Forum! - En del av GTAsajten - My controls . view ..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Orka att halva forumet är svenskt.. Men sen är lite annat på engelska? ser helt fel ut... "Välkommen till GTAsajtens Forum! - En del av GTAsajten - My controls . view ..." Så har det alltid varit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Naaaaaaaajs med baaaajs. Synd bara att inte Fast Reply-funktion finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Detta var ärligt talat ett klart lyft. 80x80 pixlar på avatarerna också; inte att fördöma. Bra jobbat, Hulto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Så har det alltid varit Och det är helt rätt. Forum, liksom spel, ska vara på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Då ska väl hela forumet vara engelskt? ofta man ser ett spel med engelska menyer och sen gubbar som snackar svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Gillade den gamla designen bättre. Den var stilrenare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Då ska väl hela forumet vara engelskt? ofta man ser ett spel med engelska menyer och sen gubbar som snackar svenska? Nej ibland bara. Då kanske du kan börja översätta forumet till svenska nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vet inte om Du försökt att ta bort "Forum led by" i San Andreas forumet eller inte men pröva: TOOLS & SETTINGS - Maintenance - Cache Control - moderators - Update Cache.... Borde försvinna då. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej ibland bara. Då kanske du kan börja översätta forumet till svenska nu då. Varför då? Jag får inget för de, jag äger inte forumet. Jag är INTE webmaster här.. Jag sa bara vad jag tyckte.. sen har de ju knappast hänt mycke på denna site på typ.. år? så varför skulle något hända nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Fo shizzle, bitches! 90x90 avatars? Sa-weeeet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Fo shizzle, bitches! 90x90 avatars? Sa-weeeet. 80x80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 80x80 90x90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) En annan sak som stör mig är mapparna. Och speciellt låsta trådar! Byt tillbaka! Och dessa knappar är lite för mörka: m.m. BTW: Kan man inte göra nya pollar? Redigerad 6 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 90x90 Hultan råkade ställa 90x90 först, men menade 80x80. nu är det åtgärdat, 80x80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Finns Fast Reply i denna version? Btw, skulle det inte vara nice med mer smileys och olika skins att välja mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Då ska väl hela forumet vara engelskt? ofta man ser ett spel med engelska menyer och sen gubbar som snackar svenska? Nej, men tvärtom. Svenska menyer och engelsktalande "gubbar". Fy fan för det, säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hultan råkade ställa 90x90 först, men menade 80x80. nu är det åtgärdat, 80x80 Men din förpiskade babian-skalle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Finns Fast Reply i denna version? Ja det finns snabb svar. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts