Adriian Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Most users ever online-rekordet har nollställts nu och är nere på 72 . Kan det fixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 #Går inte att registrera sig på forumet The following errors were found: Username or password incorrect BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag tycker inte om "Forum Options" menyn jag tycker att det ska vara som på modarkivet alltså "Mark this forum as read · Subscribe to this forum" i stellet för menyn "Forum Options"... orka drop-down menyer... //alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 - [FIXAT] Admin/mod-skyltarna är borta. Ne dom är tillbaka... Sitt inte här och ljug Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Sedan så kan jag varmt rekommendera dig att ta bort så att man inte kan centrera och högerplacera sin text, detta kan bli jobbit om alla ska börja ha högerplacerad eller centrerad text. Nee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nee.Men hörru du!, Nu ska då hålla dig jävligt lugn. Jag är din herre! Sedan vill jag även påpeka att detta kan bli jävligt jobbit om alla skriver med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nice "äntligen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jävligt skönt nu faktiskt, kommer ihåg när vi testade detta forum förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hultan, snälla ändra fönstertiteln från Trådnamn > Gtasajtens forum till tvärtom. Blir jätteförvirrande nu. Iaf, bra gjort annars. IBP 2 är bättre (och fulare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Fan, det här var rätt tufft. Fast lite läskigt.. Skönt med större avatars dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hultan, snälla ändra fönstertiteln från Trådnamn > Gtasajtens forum till tvärtom. Blir jätteförvirrande nu. Eummm jag är rätt säker på att det såg ut så här innan oxå, så jag förstår inte hur du kan bli förvirrad BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Alla pollar är scat. Ingen fungerar. Sen hållar jag med alexzander och SlewME. Edit: Och de nya pollarna som görs efter uppdateringen borde vara centrerade som i 1.3. Hurra! Hultan har bytt!!! ---> Redigerad 6 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Om man är vanlig medlem kan man inte bifoga bilder och filer längre? fan vad sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Om man är vanlig medlem kan man inte bifoga bilder och filer längre? fan vad sämst! Det är fixat. Faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hultaaan! Du borde fixa de gamla pollarna! Exempel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) BOT' date='May 6 2006, 22:40' post='695100']Eummm jag är rätt säker på att det såg ut så här innan oxå, så jag förstår inte hur du kan bli förvirrad BOT Jag blir också förvirrad som bara den. Ibland råkar man ju stänga tabben bara för att det inte står GTAsajten på den. Edit: Blir helt åt helvete när man citerar BOT. Redigerad 6 maj, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hultaaan! Du borde fixa de gamla pollarna! Exempel! Går att fixa här BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 [O][T]' date=May 6 2006, 22:40' post='695100] Eummm jag är rätt säker på att det såg ut så här innan oxå, så jag förstår inte hur du kan bli förvirrad BOT Jag är rätt säker på motsatsen Är van vid Gtasajtens Forum > Trådnamn, kollar alltid vilken tråd jag är i så. Så det känns tvärt om. I-landsproblem, men ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Pollarna är fuckade... Ska testa en sak... Håller med till 100%! Lr... Faen... Wörd-filtret är kvar men eller är borta! Redigerad 6 maj, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 [O][T]' date=May 7 2006, 00:13' post='695159] Går att fixa här Thx. Då är undersökningarna fixade med. Btw, verkar som en bugg när man quotar ditt nick... Fortsätt att rapportera om fel om ni hittar, aktuell status finns i första inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts