_Ricky_ Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Tycker att det blev riktigt snyggt det här. Fast håller med om denna " " att den borde ändras. Redigerad 6 maj, 2006 av _Ricky_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vad gör knappen "+quote"? Det händer inget när jag trycker på den, blir ett minus-tecken bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vad sött allting blev. Präjs dä lård, di almajgty Hultenius, typ. Sött var det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vad gör knappen "+quote"? Det händer inget när jag trycker på den, blir ett minus-tecken bara. Tryck på alla du vill quota och sen trycker du på add reply Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Vad gör knappen "+quote"? Det händer inget när jag trycker på den, blir ett minus-tecken bara. Om du till exempel drar tre minus på tre olika poster och sedan trycker på new reply så kommar alla tre quoter komma! Cool! (OMG)! @ KalleR: Det var en söt liten smile! Den plus den originala tycker jag. Edit: Vissa ska hinna före. Redigerad 6 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vart attachar man en bild nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nejje, behåll ! Secksay som få ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Vart attachar man en bild nu? http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_rte_images/image.gif Eller du menar hur man lägger upp bilden på gtasajten? Redigerad 6 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_rte_images/image.gif Eller du menar hur man lägger upp bilden på gtasajten? Hur man lägger upp en bild på GTAsajten. Hittar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vart attachar man en bild nu? Jag har ett File Attachments-fält på add reply, under skrivfältet, har inte ni dödliga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Jag har ett File Attachments-fält på add ny reply, under skrivfältet, har inte ni dödliga det? Verkar inte som det =/ eller så är jag blind BWAAAh Jag vill med ha. =( Redigerad 6 maj, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag har ett File Attachments-fält på add reply, under skrivfältet, har inte ni dödliga det? Hultan har väl missat det. :/ Gjkldf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Skicka honom ett pm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Känns lite opersonligt, men man vänjer sig väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Finns File Attachments. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 De flesta av problemen är fixade nu. Hittarna ni fler så rapportera in! Kan hålla med om att IPB2 känns lite mastigt/klumpigt och småbuggigt, men det fanns inte så mycket annat att välja bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Måste säga att jag saknar den gamla designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 De flesta av problemen är fixade nu. Hittarna ni fler så rapportera in! Kan hålla med om att IPB2 känns lite mastigt/klumpigt och småbuggigt, men det fanns inte så mycket annat att välja bland. Nej inte alls. Tror att majoriteten på forumet gillar morderna och stilrena designer. Man vill inte sitta på ett föråldrat skin från 2002. Sedan så kan jag varmt rekommendera dig att ta bort så att man inte kan centrera och högerplacera sin text, detta kan bli jobbit om alla ska börja ha högerplacerad eller centrerad text. Under members finns det massa blanka namn, radara dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Najs, men kanske tar ett tag och vänja in sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 #Nu när inte SA Moderatorer finns längre så bör de tas bort från Grand Theft Auto: San Andreas forumet. #Hultenius bör ändra sin egen färg så att han utmärker sig mer i medlemmar online. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts