Hultenius Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Forumet har nu uppgraderats till IPB 2.1. Uppgraderingen har tagit lång tid på grund av flera fel på vägen varav ett bara kunde repareras med hjälp av en IPB-utvecklare. Men efter över 10 mindre uppgraderingar och många timmar senare är nu allt klart! Nyheterna är många, jag kan inte lista alla... men några... - Bättre texteditor. - "Lo-Fi"-version, bra för små skärmar (mobiltelefoner, PSP, etc...) och långsamma anslutningar (56k modem, 2G). - Möjlighet att minimera forumkategorier. - Uploadade bilder större än 200x200 pixlar får en "thumbnail". - En online-knapp som visar om en medlem är inloggad på forumet eller inte. - Alla inlägg har räknats om, många användare har fått sina "post count" minskade. - Jag orkar inte skriva mer, resten får ni hitta själva, det är många förändringar Och så några morötter - Avatarstorlek upp till 80x80 pixlar - Antalet signaturtecken har fördubblats Övriga förändringar - SA-moderator-gruppen har avskaffats Jag har försökt laga så mycket som möjligt av det jag upptäckt varit fel, men om ni hittar fler fel, meddela det i denna tråd eller skicka mig ett PM! Kända problem - [FIXAT] Avatarstorleken är 90x90 istället för 80x80 (dumt skrivfel av mig...) - [FIXAT] Den fula http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/wink2.gif-smilisen är tillbaka ! - [FIXAT] Tiden går en timma fel för en del. - [FIXAT] Vanliga medlemmar har förlorat rättigheten att bifoga bilder/filer - [FIXAT] Admin/mod-skyltarna är borta. - [FIXAT] Most Users Online-rekordet är nollställt. - [FIXAT] I beskrivningen till SA-forumet står det "Forum Led by: SA Moderator" trots att SA-gruppen inte finns längre. - [FIXAT] Gamla undersökningar fungerar inte längre. - [LÖST] Vissa problem med gamla PM? - [FIXAT] Det går inte att registrera sig - [FIXAT] Profilhämtningar för nya medlemmar fungerar inte fullt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Sah-weeet! Ser skitsnyggt ut ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Wieee.. tack tack Finns det inget "fast reply"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Tackar Lite ovant, men man vänjer väl sig En ändring av reglerna angående signaturbilder skulle passa bra nu med. Våra gruppikonbilder saknas föresten, fixa! <-- och fixa den fula missvisande smileyn också. Under avatarinställningarna står det att en avatar får vara max 90x90. Klockan går en timme fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 USCH Gillar gamla designen bättre Har alltid hatad forum med 2.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Yay. Lite segt är det, men om det är säkrare så blir det nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Härligt Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Fan vad länge ni har kunnat vara här inne då. Funkar för första gången nu för mig.. Härligt med lite byte... Nu ser jag att klockan här är fel. Mitt fel. Redigerad 6 maj, 2006 av Dexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Öhm. Jag får väl inleda en ny epok med att citera. Den citerade blir ingen minre än Paris Hilton. Citat: "That's hooot" Japp. Svinfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hehe, chockerande syn...hoppas ajg vänjer mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Går det inte att göra undersökningar nu? Hittar bara "new topic" inge "new poll" går det inte längre? eller hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Kul med nytt, men jag har aldrig gillat med IPB 2.1 är sidan som visar trådarna, tycker det känns så överdrivet med "tomt" utrymme mellan trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Går det inte att göra undersökningar nu? Hittar bara "new topic" inge "new poll" går det inte längre? eller hur gör man?? I "new replay", "change this topics poll nånting, klicka. Där hittar du "attach new poll" eller vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Gött, tycker den nya designen är sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Lite ovant som sagt... Men man vänjer sig säkert. Ska vi inte ha inflyttnings fest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Mycket skönare nu imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jävligt nice. Bra jobbat Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu kan man ha avatar storlek 90 x 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu kan man ha avatar storlek 90 x 90 Avatarstorlek upp till 80x80 pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Way to go! Dessa nya funktioner är nödvändiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts