Roxxy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vill inte va nån beserwiser men de e ingen stad Nej, det är ett ghetto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Trosa- pantie: Vittula- Pussyswamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kan nån översätta Svanberga (stället där min skola ligger)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kan nån översätta Svanberga (stället där min skola ligger)? Swan Mountain skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ingen knäcker min: West Seed Grove = Västra Frölunda De flesta gjorde ju det...men ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Lomma - Pocket Ystad - Whytown... Eller ja... Ytown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Yay! Minns när man fick göra sånt här på engelskan i 5:an-6:an. Vilka flashbacks Älvan (Det lilla skitstället där jag bor) - the elf? Shit! 1000 posts Redigerad 6 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vittula- Pussyswamp Vittula är ingen stad. Det är ett pyttelitet område här i byn Pajala.. Som jag bor i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Rödbäck = Red Creek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jakobsberg, Jacobs Mountain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 En av mina fastrar bor i Jakobsberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Härnösand - Here sneezed duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Men kolla i första posten, nöt. Redigerad 7 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ingen stad men stadsdel. Bergsjön = MountainLake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Men kolla i första posten, nöt.Keften. Örnköldsvik - Eagleshieldbay Redigerad 7 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Umeå - You me river. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Keften. Örnköldsvik - Eagleshieldbay Men LOL, hoppas du skämtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Fyndigt va? Lite fler. Arjeplog - Arj e plough Uppsala - Up hall a Västerås - West ridge Sälen - The Seal (???!!) Sollefteå - Sun left eå. LOl, å finns inte ens med i engelskan, inte ä eller ö heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Örebro - Pennybridge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Stadsdelar: Fruängen - Mrs. Meadow / Mrs. Still-gene. Herrängen - Mr. Meadow / Mr. Still-gene. Segeltorp - Sail-croft / Slow-electricity-croft. Älvsjö - River-lake / Fairy-lake. Alby - Alder-village. Hallunda - slippery-grove. Skärholmen - Pink-islet / Rocky-islet / Islet-islet (Ja, faktiskt). Vårby - Our-village / Spring-Village Vårberg - Our-mountain / Spring-mountain Städer: Malmö - Moth-Maid / Ore-island (som sagt). Örkeljunga - Ear-cuddling-heather. Hadde ett par fler förut, men Firefox hängde sig så jag var tvungen att börja om. Redigerad 8 maj, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts