1control Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hej, Är det nån som vet en gratis PHP + MySQL host sida eller äger en? Läs det här om du äger en: Vet att någon här i GTASajten erbjöd mig PHP med MySQL och om du är den personen som erbjöd mig det och läser nu det här ( kommer inte ihåg hans namn ) så minns du att jag hade laddat upp en Invision Power Board forum, men jag kommer ihåg att du erbjöd webhost till alla och att din adress slutade med ".mine.nu". Läs det här om du vet en gratis PHP + MySQL host sida eller vill hjälpa mig hitta en ^_^/B] Jag behöver minst 8 MB utrymme, PHP och MySQL för gästbok. Jag är hemskt tacksam då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 SlewME är nog den du söker, på beffo.mine.nu. 99% säker iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) SlewME är nog den du söker, på beffo.mine.nu. 99% säker iaf. .. http://beffo.se numera. Btw, tack för reklamen Redigerad 3 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 .. http://beffo.se numera. Btw, tack för reklamen Har inte med tråden o göra men hur många "kunder" har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Har inte med tråden o göra men hur många "kunder" har du? Vet inte. Sak ta och rensa inaktiva men om inga är inaktiva sedan sist jag rensade så är det runt 68-70st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Är det du eller GT4 som undrar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vet inte. Sak ta och rensa inaktiva men om inga är inaktiva sedan sist jag rensade så är det runt 68-70st. Du kan ta bort mitt acount. Får jag om jag behöver igen sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Du kan ta bort mitt acount. Får jag om jag behöver igen sen? Hej. Kan ta bort ditt account om du vill. Givetvis kan du registera dig igen. Vad heter ditt acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hej. Kan ta bort ditt account om du vill. Givetvis kan du registera dig igen. Vad heter ditt acc? Met tror jag det heter. Vill ta bort det för jag inte använt det på flera månader, så det är onödigt om du ger ut plats till mig som inte använder det just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hej. Kan ta bort ditt account om du vill. Givetvis kan du registera dig igen. Vad heter ditt acc? Hah, ja, det var SlewMe jag letade efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts