The Dude Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Se det med glimten i ögat, din fis. Jag påpekade att du inte sa det seriöst men du ser ju vilken situation du har skapat, fascist-runar tror han är bättre än alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag påpekade att du inte sa det seriöst men du ser ju vilken situation du har skapat, fascist-runar tror han är bättre än alla andra. Jag ÄR bättre än alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag ÄR bättre än alla andra. Eller så är du sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag ÄR bättre än alla andra. Ja, och din mamma luktar kiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Bor i trollhättan, tycker inte det verkar vara mitt ute på landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vaknade så pass tidigt i morse så jag passade på att gå ut på balkongen för o få in lite frisk luft, passadfe även på att utnytja panorama funktionen i min mobil, Resultatet: (Onödig info: Bakom radhusen till höger ligger Delicato fabriken där alla kakor, bakverk och tårtor som är märkta "Delicato" tillverkas, luktar rätt gott i kvarteret ibland ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Fönstret från datan, bild mot baksidan kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Gammal bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Haha! Vi har 1050 m2! Edit: Quotar alltid fel nu när quote-knappen sitter under posten. Nu är det fixat i alla fall. Det är Anathema som jag quotar. Haha, vi har 4000 m2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Gammal bild Konstigt. Jag trodde ni hade snö nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det är en stor buske utanför mitt fönster så det är inte så mycket till utsikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det är en stor buske utanför mitt fönster så det är inte så mycket till utsikt... Seriöst, elda upp den. Skulle jag göra, iaf klippa ner den. Sen elda lite kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Seriöst, elda upp den. Skulle jag göra, iaf klippa ner den. Sen elda lite kanske neh...det är ingen som orkar klippa den...finns ändå inte så mycket att se bakom den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Buuuu, alla känner alla. Lol incest Kom till Ödeshög så får du se RIKTIG jävla incest. Det var två syskon som skulle kolla vilka släkktingar dom hade i Ödeshög, och dom kom upp till halva Ödeshög då dom gav upp. Buuuuuu, incest, släkten är trevlig men så jävla stor. Jag kom till Ödeshög när jag var fyra så jag är en liten "invandrare" så jag tillhör inte den släkten, som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Buuuu, alla känner alla. Lol incestSå om man är mindre än 100,000 i en stad så känner alla varandra? Redigerad 23 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Se så fint! Träd överallt! Vi bor mer i skogen än på landet... Jag blev inflyttad hit i tvåan, och min pappas släkt är finnar, så jag är garanterat inte inavlad. Det är dock lite läskigt ibland att alla känner så många. "Hörde ni vad Karlssons unge gjorde förra veckan?" "Ja, Margareta har minsann inget pli på den grabben..." "Där ligger Janbacka Stall som drivs av Eskil Mårtensson som är son till den gamle bankiren som bor i svängen vid Tokatorp." "Ja, oj!" Så kan det låta när de äckliga, halvinavlade kärringarna pratar på bygden. Jag säger inte att alla med släkt som bott i samma lilla samhälle i några generationer är extremt inavlade, men de är garanterat mer inavlade än andra. Öhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Försök inte, bonnläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Slänger upp en annan bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Här är "utsikten" utanför mitt första fönster Bild utanför andra fönstret kommer snart Redigerad 23 maj, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Nähä ingen skriver... Då får det väl bli dubbelpost Här är andra fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts