Curly Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Alla verkar vara lantisar här. Tsss.. Då kan väl fru Gnäll få en bild från mitt andra hem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Alla verkar vara lantisar här. Tsss.. W0rd, Dom har ju beef om vem som har störst gräsmatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Alla verkar vara lantisar här. Tsss.. Jotack. Ser helldre gräs, träd och åkrar än asfalt och stora tråkiga byggnader när jag kollar ut genom fönstret, thank you very much. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jotack. Ser helldre gräs, träd och åkrar än asfalt och stora tråkiga byggnader när jag kollar ut genom fönstret, thank you very much. Man måste inte bo i betongdjungeln bara för att man inte bor på en åker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 P-C: Blommor, Bin och gröna skogar eller graffitimålade väggar och föroreningar utta helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 P-C: Blommor, Bin och gröna skogar eller graffitimålade väggar och föroreningar utta helvete? Som jag sa: Bara för att man inte bor på landet måste inte allt vara betongdjungel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Man måste inte bo i betongdjungeln bara för att man inte bor på en åker.. Man måste inte bo på en åker för att bo på landet.. Tuché! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag bor i ett villa område i en by och tycker det är så jävla mycket bättre än att bo i en storstad. Ok att bo i sundets pärla är nog rätt soft med vi har typ 5-10 minuter in till sundets pärla och det är bra tycker jau fan. Bor hellre i villa i en by utanför en storstad än i en lägenhet i en storstad. Kanske inte när hag ska bo ensam men just nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Man måste inte bo på en åker för att bo på landet.. Tuché! Jo, för det är det som är landet. + Alla skitsamhällen med mindre än 100 000 invånare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Moget fnys. Även om du inte är seriös men sluta förlöjliga dom som bor på landet, så slipper vi tråkiga fördomar. Se det med glimten i ögat, din fis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jo, för det är det som är landet. + Alla skitsamhällen med mindre än 100 000 invånare. Alla städer med mindra än 100 000 invånare behöver väll inte vara skitstäder!? Jag bor i Ulricehamn, en stad med 9000 inv. Jag trivs bra här. Så var lite försiktig med vad du säger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Alla städer med mindra än 100 000 invånare behöver väll inte vara skitstäder!? Jag bor i Ulricehamn, en stad med 9000 inv. Jag trivs bra här. Så var lite försiktig med vad du säger ! Buuuu, alla känner alla. Lol incest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Buuuu, alla känner alla. Lol incest Det är väl najs om alla känner alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Buuuu, alla känner alla. Lol incest Det känns bra att man känner dem flesta. Man känner sig hemma. Men om du inte gillar "småstäder" med under 100 000 invånare så okej då. Men jag gillar det. Förresten, har du väl växt upp i en storstad och vet säkert inte hur det är att växa upp i en småstad. Edit: Såg precis att du bor i Stockholm. Säg inte att småstäder är skitstäder när du inte ens har bott i en! Redigerad 8 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jo, för det är det som är landet. + Alla skitsamhällen med mindre än 100 000 invånare. Okej, så ett samhälle på 99 999 personer är samma som en ensam gård mitt mellan flera hektar med betesmark och åkrar. Bra att veta det, tack för upplysningen din fördomsfulle jubelidiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Det är väl najs om alla känner alla? Nej, det suger. Som t.ex om du är ute och krökar och har sönder en ruta så är det nån som ser och sen vet alla om vilken liten ligist du är. Eller om du är otrogen och nån får reda på det, för då blir du typ utstött och sånt. (kollat på för mycket filmer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nej, det suger. Som t.ex om du är ute och krökar och har sönder en ruta så är det nån som ser och sen vet alla om vilken liten ligist du är. Eller om du är otrogen och nån får reda på det, för då blir du typ utstött och sånt. (kollat på för mycket filmer) Men seriöst... tror du att 9000 pers bryr sig om vad du gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Okej, så ett samhälle på 99 999 personer är samma som en ensam gård mitt mellan flera hektar med betesmark och åkrar. Bra att veta det, tack för upplysningen din fördomsfulle jubelidiot. nästan samma sak. Fördomar och jag går hand i hand. och jag har bott på landet, i malexander. Det var en plåga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 nästan samma sak. Fördomar och jag går hand i hand. och jag har bott på landet, i malexander. Det var en plåga. Men vi ger fan i offtopic nu... jag skapar en tråd istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) nästan samma sak. Fördomar och jag går hand i hand. och jag har bott på landet, i malexander. Det var en plåga. Men kan inte du bara hålla käften? När jag kollar ut från mitt fönster ser jag både gräs, träd och hus och så vidare. Jag bor i stan, men jag skulle tycka att det var kul att bo på landet/villaområden eller något sånt. Bild kommer kanske. Redigerad 8 maj, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts