Deltanator Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Här är det första. Kommer med från andra fönsterna imorgon men nu är det så soligt så man skulle inte kunna se något. http://hem.bredband.net/janflo/DSC00131.JPG hehe du bor nära segevångsbadet va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 OMGOMGOMGOMG Bilden e färsk, kan någon förklara? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ah.. Stellan, ska vi byta? Jag har alltid velat bo i källare, soft å ha rum ensam på planen så stör man inte om man basar lite på natten. Och ja, har bott i källare förr, dock bara ett litet tag i ett annat hus. Det här huset har inte källare. *börjar gräva* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) 550kvadrat gräs Haha! Vi har 1050 m2! Edit: Quotar alltid fel nu när quote-knappen sitter under posten. Nu är det fixat i alla fall. Det är Anathema som jag quotar. Redigerad 7 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) GONE Redigerad 7 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Dansa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Haha! Vi har 1050 m2! Och när vi ändå håller på; vi har närmare ett hektar (10 000 m2) trädgård Jag har spenderat en del igår och 3 timmar idag med att klippa gräs. Tyvärr ingen kamera att ta bild från mitt fönster men man ser en pittoresk ölandsby och skymtar havet i väster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 ... Yeah, right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 ... Det blir jättekul för dig när det är tidvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Dansa. var? bor du? jag tror jag känner igen platsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vänstra är från dörren och högra är från fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nedå. Det klarar sig ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 var? bor du? jag tror jag känner igen platsen... Hedemora i södra Dalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 I Ulricehamn. 4.5 mil väster om Jönköping. @ felshoe: Japp i sitt eget rum. Tyckte väl att det va Ulricehamn. Kände igen sjön i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Alla verkar vara lantisar här. Tsss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Alla verkar vara lantisar här. Tsss.. Jag är väl inte lantis :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Alla verkar vara lantisar här. Tsss.. Moget fnys. Även om du inte är seriös men sluta förlöjliga dom som bor på landet, så slipper vi tråkiga fördomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag är väl inte lantis :'( Enligt P-C ja och era nörds jag har 1km lång gräsmatta + lite skog och lite mera gräs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 ... Vart bor du? Känner igen det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts