rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Borde inte någon av guds lärjungar göra detta? Alltså Hultensius lärljungar. Om jag glömmer något får ni gärna hjälpa mig! Spamma och sånt är ju helt självklart så det skriver jag inte 1. Du skall inte dubbelposta 2. Du skall icke starta musikkrig 3. Du skall icke förolämpa folk för var dom bor. () 4. Du skall icke säga emot moderatorteamet. Deras ord är din lag. (Nästan alltid) 5. Du skall icke skapa lekar. 6. Du skall icke ha för stor signatur. 7. Du skall använda talspråk och inte skriva med dialekt. 8. Du skall behandla varje forumit som du själv vill bli behandlad. 9. Om någon forumit har hamnat i knipa och behöver hjälp ska vi hjälpa utan att kritisera. 10.Du skall inte skapa trådar varenda dag. Ok den sista var dålig men jag kom inte på något bättre. Som "guds" budord så kommer ju folk att bryta dessa och det är egentligen skitsamma eftersom detta bara var på skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Dagens lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Om vi är forumiter, blir våran tro forumism nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Om vi är forumiter, blir våran tro forumism nu? ---- Som jag sa var detta bara ett skämt och samma mening som "10 tecken på att du har spelat för mycket GTA" tråden. Men men... var den så dålig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 *massa text* Onödigt att skriva budord när du själv kommer att bryta mot minst 1 (10). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Onödigt att skriva budord när du själv kommer att bryta mot minst 1 (10). Ok den sista var dålig men jag kom inte på något bättre. Som "guds" budord så kommer ju folk att bryta dessa och det är egentligen skitsamma eftersom detta bara var på skoj. Svårt och läsa hela texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 ---- Som jag sa var detta bara ett skämt och samma mening som "10 tecken på att du har spelat för mycket GTA" tråden. Men men... var den så dålig :'( Den är underbar i mina ögon. Den har förgyllt min dag. Vad skulle jag göra utan dom tio budorden? JAG ÄLSKAR DEN!! Den är okej... Och rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Svårt och läsa hela texten? Vad har det med saken att göra? Guds 10e budord kanske också var på skoj men alla superkristna kanske följer det ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 11. Du skall avsky Skåne och klämma in referenser till ditt hat i så många inlägg som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 11. Du skall avsky Skåne och klämma in referenser till ditt hat i så många inlägg som möjligt. 12.Du ska ÄLSKA skåne med hela ditt hjärta... var bara tvungen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) 8. Du skall behandla varje forumit som du själv vill bli behandlad. Tänk ifall någon är sadist? Och dom träffas på DH eller något? Redigerad 3 maj, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ok den sista var dålig men jag kom inte på något bättre. Som "guds" budord så kommer ju folk att bryta dessa och det är egentligen skitsamma eftersom detta bara var på skoj. Så man skulle inte starta lekar. Men skojj är väl oftast Lek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Har aldrig brytit något av det där. Förutom 1:an av misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Du har ju glömt det viktigaste budordet: Du skall icke spamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Så man skulle inte starta lekar. Men skojj är väl oftast Lek? Så du menar att jag skriver en tråd: Skriv era roligaste skämt här. Så är det en lektråd? Låter inte rimligt enligt mig. Thihi... kom på en till. 11. Du skall icke quota bilder. Arvid... då kan jag ju lika gärna skriva: Du skall icke hacka andras account. Tycker den är så självklar så jag skrev inte med den Redigerad 3 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Så du menar att jag skriver en tråd: Skriv era roligaste skämt här. Så är det en lektråd? Låter inte rimligt enligt mig. Thihi... kom på en till. 11. Du skall icke quota bilder. Arvid... då kan jag ju lika gärna skriva: Du skall icke hacka andras account. Tycker den är så självklar så jag skrev inte med den Öhmm... När det är längre bak kan man nog quota bilder men hälst inget över 800 X 600 Bildpunkter, det ser lite väl gigantiskt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Du har ju glömt det viktigaste budordet: Du skall icke spamma. Spamma och sånt är ju helt självklart så det skriver jag inte Redigerad 3 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Man borde skapa en poll "Är du en troende forumit som tror på forumismen?" Bläblä, lite off kanske? 100% OnT då. Ännu ett budord: Du skall icke dräpa en annan forumit för att han/hon har dålig attityd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Man borde skapa en poll "Är du en troende forumit som tror på forumismen?" Bläblä, lite off kanske? 100% OnT då. Ännu ett budord: Du skall icke dräpa en annan forumit för att han/hon har dålig attityd. Hmm... Du skall icke stjäla.. En Annans account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts