Warmedal Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hrm..när kommer det upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Räkna med en vecka ungefär. Jag har snart lov men jag måste varva min lediga tid med MP-moden, uppbyggnaden av GTAsajten, extremt mycket skolarbeten och dessutom få koppla av lite och vara med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Bra att koordinaterna funkade igår på de där programmet. Jag kan hjälpa till. XP Home Edition Och gta3 laggar inte de minsta... Men jag har också skoladrbete. Jag och en kompis håller på med Uranus och jag sa att jag skulle jobba hemma så vi får mycke fakta om planeten. (Första gången jag tagit på mig en sån grej, frivilligt! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cHocKo Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 DET FINNS REDAN MULTIPLAYER MOD PÅ DENNA SIDA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 DET FINNS REDAN MULTIPLAYER MOD PÅ DENNA SIDA Funkar den? Och stäng av Caps Lock. Jag kan inte hjälpa till nu. Nåt har gjort en repa i min playskiva!! :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Och tänk, dettta är bara det första steget Det kommer komma mer säger dom på fragzone... Längtar,längtar,längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cHocKo Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Funkar den? Och stäng av Caps Lock. Jag kan inte hjälpa till nu. Nåt har gjort en repa i min playskiva!! :'( :'( :'( :'( funkar lite... men jag lyckades inte även när jag läste i FAQ på gta3am.tk... men men... den är skit skit skit buggig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cHocKo Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Kan du lägga ut koden ska kolla om det är nåt jag klarar av...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
csdiablo Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag har sett att det redan finns ett multiplayer mod ute, vet dock inte hur det funkar, har ej testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Finns MP, men ingen funkar. (Som de ska...) En som borde kunna lyckas é bossen... Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jo, men just nu satsar jag 100% på uppbyggnaden av GTAsajten. Dessutom vet jag inte om jag vågar släppa min MP mod, alla kommer att tro att det är ett plagiat då den modden som jag gör och den som redan finns bygger på samma system Fast jag har ju iof denna tråd som bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Måste man ha xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Nu kan du väl jobba med den hultan? GTASajten é ju uppe å allt! Snälllaaaaa! För svenska (vi som gillar gtaspelen) folkets skull!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Nu kan du väl jobba med den hultan? GTASajten é ju uppe å allt! Snälllaaaaa! För svenska (vi som gillar gtaspelen) folkets skull!!! Bra talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Bra talat! Vad du smickrar mig freak! :"> *längtar tills mp kommer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Nu kan du väl jobba med den hultan? GTASajten é ju uppe å allt! Snälllaaaaa! För svenska (vi som gillar gtaspelen) folkets skull!!! Tyvärr, GTAsajten är fortfarande lång ifrån klar och när den blir klar om nån månad så har jag nog fullt upp med nyheter kring VC: PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Tyvärr, GTAsajten är fortfarande lång ifrån klar och när den blir klar om nån månad så har jag nog fullt upp med nyheter kring VC: PC synd.... fast det vore kul med en mp-mod..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 (redigerad) Finns en multiplayer mod.. te nätverk http://www.gameforums.be/gta3mta/download.php inte testat men Redigerad 9 mars, 2003 av MaTTe_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Hur går det hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Hur går det hultan? det undrar jag med. men snälla, be hultan ändra ditt namn, det ser konstigt ut i topicar m.m. annars..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts