Gof Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Rösta bara, Har bara plats för ett spel till på hdn, så vilket tycker ni? Har bestämt att det ska ara en av dessa Redigerad 3 maj, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Sims... Är bra...Kan man hålla på länge med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Båda är egentligen inga spel jag tycker om men sims är kul i en max 2 veckor så american wasteland är säkert bättre. *Samlar ihop mina papper och stiger ner från talarstolen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Gillar du spel som räcker länge och har tålamod så borde du satsa på Sims, men ge fan i alla expansions Men gillar du vilda och actionfyllda spel ska du satsa på THAW, men för mig höll det i 2 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tony Hawks American Waseland, sims är bara jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Inget av dom är bra men om jag var tvungen så hade jag valt Tony Hawk AW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) *Prasslar med A4:at och går med tunga steg upp på talarstolen* Ehm. Sims är kasst. Ser så kul ut, är kul första dagen sedan tröttnar man på det. American Wasteland har jag inte spelat, men jag har sett det, och jag har hört att det inte är riktigt lika bra som föregångarna exempelvis Underground och 4, som är mycket bättre. Skaffa American Wasteland om du så tvunget måste skaffa något av de två spelen, men jag tycker du likaväl kan skaffa Tony Hawk: Underground. *Klampar ner från stolen och klappar rabarben på axeln, och skickar sedan upp DrStupid* Redigerad 3 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) men ge fan i alla expansions *Klampar upp på Talarstolen efter Siana, harklar mig, och säger:* Tänk att du lyssnade på mig! Nu känner jag mig beundrad. Enligt min mening bör du inte köpa The Sims 2, då jag tror att Tony Hawks American Waseland är bättre Redigerad 3 maj, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Köp för helvette inte något av det, Wasteland är en skam för Tony Hawk-Serien! Och sims är.. sims? Redigerad 3 maj, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 The sims 2 lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tony Hawk's American Wasteland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 INte spelat nåt av dom, men skaffa THAW, det låter... Mindre tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 American wasteland Sims 2 tröttnar man på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Spelar THAW nu. Det är tråkigt på det sättet att jag har fastnat på ett ställe (det är ett trick som inte vill funka) och att dom "roliga" snubbarna (Tony Hawk him self, Bam Marbera, Mike Valely och dom) inte har kommit för mig än. Jag har hört Tonys röst. Men det är roligt på det sättet att det fortfarande har "humorn" kvar. Dom säger att det inte är några laddningstider men för mig segar det till emellan "banorna". Det finns "långa" områden med bara ställen att grinda på och sådant mellan banorna. Jag längtar tills jag klarar tailblock slide så jag kan gå vidare och gå med i tävlingen. Men det är roliga uppdrag. Men som någon sa. Jag skulle nog hellre tipsa om Tony Hawk 4 eller Underground 2 då jag inte spelat ettan eftersom det bara finns till sexlåda. Ingen som har klarat så man har special och focus och allt det där? Han kräver ju värsta svåra tricket Redigerad 3 maj, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Ingen som har klarat så man har special och focus och allt det där? Han kräver ju värsta svåra tricket Svårt? Redigerad 3 maj, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Ja, jag tycker det är lite svårt att tima alla knappar. Klarade det en gång men ramlade. Vadå då? EDIT: Nästa gång du svarar kan du väl svara med något som hjälper lite istället. Redigerad 3 maj, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tont hawk är ett consol spel tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 TS2 om vi snackar PC. Det suger till konsol. Precis som THAW suger till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Lägg till "Bryr mig inte", tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts