The_go Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 jagjagjag För övrigt stötte jag på The Dude på stan igår, jag nickade åt honom, och han hälsade tillbaka, kärlek vid första ögonkastet (eller mjaa typ fjärde ögonkastet eller nåt). Absolut.... Klart jag vill träffa dig. Hmm... då va de visst TVÅ personer som jag vill träffa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Att behöva quota sig själv innan nån säger nåt ^^ Ja, klart vill träffa dig mer när du ska quota dig själv stupid niggah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Instämmer med föregående talare. Som jag förövrigt träffar om cirkus en månad. Prepare to get bajs on your fis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Instämmer med föregående talare. Som jag förövrigt träffar om cirkus en månad. Prepare to get bajs on your fis. Du får också förbereda dig. Jag kommer att smyga på dig bakifrån när du spelar cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Instämmer med föregående talare. Som jag förövrigt träffar om cirkus en månad. Prepare to get bajs on your fis. Ermm.. Du ska väl inte..? Nej. Inte där iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Varför är det så många som klagar på att ingen vill träffa dom? Ingen vill träffa mig, men jag klarar mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Varför är det så många som klagar på att ingen vill träffa dom? Ingen vill träffa mig, men jag klarar mig. :'( Jag vill träffa många men som i ditt fal.... Ingen vill träffa mig, strunt samma. Skulle det bli nån liknande träff såklart man skulle slänga sig in i en konversation sen skulle man väl dra när man inte orkar med nått mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Såg det inte förens nu. Klart man bor i Sveriges centrum där allt händer! Var ska man annars bo?! På landet? Absolut, min polare äger ju tom en restaurnag i landskrona. Så vi kan få rabbatt där. Det låter fint, vilken är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 jagjagjag För övrigt stötte jag på The Dude på stan igår, jag nickade åt honom, och han hälsade tillbaka, kärlek vid första ögonkastet (eller mjaa typ fjärde ögonkastet eller nåt). En extremt cool nick kan tilläggas. Jag blev imponerad över hur cool den var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Han la upp en bild för någon månad sen, den kanske försvann i den stora kraschen i julas, men jag tror att han la upp den efter. Edit: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...55entry628855 Den ligger en bit ner. Gaah! är det han? Gick i klassen brevid i lågstadiet. Ja, samma skola nu då men jaja... Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 En extremt cool nick kan tilläggas. Jag blev imponerad över hur cool den var. Jag kände mig rätt cool också ska du veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 DimpZ Wow, då måste vi träffas nån dag till veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts