P-C Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hur kan man nästan träffa någon? Han satt en meter ifrån mig men jag visste inte att det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 :'( Har träffat (Och skulle gärna träffa igen...) Jacker R2D2 StellHell Pottzork Wallemart Spokplumpen Anathema chiliqr (nästan) Hemulen Vill träffa pKz Frenzy Pico ... Du vill inte träffa mig :'( Du är ju typ min.. Idol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hihi! P-C kommer sitta på samma rad som mig på DH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hmmm .... Tux, Alpha, Cortez, Qouad, Kebab, -NH-, rabarbern, Hultan, Spam Snuten, Vice., MetoC7 och den dära Jazz. Vah... ville du... träffa mig? Nu är jag glad i en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Vah... ville du... träffa mig? Nu är jag glad i en vecka Jag vill också träffa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Jag vill också träffa dig Detta var en känslomässig chock för mig... allting börjar bli svart runt omkring mig. Bäst jag trycker add replay innan jag svimmar.. Och btw... om hultan skulle komma måste ju alla gtasajtare buga för den store härskaren ju! Redigerad 8 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Detta var en känslomässig chock för mig... allting börjar bli svart runt omkring mig. Bäst jag trycker add replay innan jag svimmar.. Och btw... om hultan skulle komma måste ju alla gtasajtare buga för den store härskaren ju! Det är inte så farligt som det låter. Fast jag är ju Hultans högra (s)lapdog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Wee aaaaaall love yoouuu rabaarbbb .... Redigerad 8 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Han satt en meter ifrån mig men jag visste inte att det var han. Men jag såg dig och visste nästan att det var du! :'( Men det vore som sagt kul att träffa folk...bara träffen blir i sthlm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) En öl med personerna som är över 18 här på krogen hade inte varit fel. Men hey, Vice, bor inte du här nere i Skåne? Sugen på en liten krogkväll? =) Såg det inte förens nu. Klart man bor i Sveriges centrum där allt händer! Var ska man annars bo?! På landet? Absolut, min polare äger ju tom en restaurnag i landskrona. Så vi kan få rabbatt där. Redigerad 10 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Shigeru Miyamoto, för han är så cool! Finns EN person från gta-sajten som jag skulle vilja träffa men skriver inte vem det är. jagjagjag För övrigt stötte jag på The Dude på stan igår, jag nickade åt honom, och han hälsade tillbaka, kärlek vid första ögonkastet (eller mjaa typ fjärde ögonkastet eller nåt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 jagjagjag För övrigt stötte jag på The Dude på stan igår, jag nickade åt honom, och han hälsade tillbaka, kärlek vid första ögonkastet (eller mjaa typ fjärde ögonkastet eller nåt). KalleR... Han menar naturligtvis mig... The Dude har varit i Lund minsan. En vettig grabb. Hur kommer det sig att ni känner till varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Okka skulle jag gärna vilja träffa av nån anledning. Vet inte om jag vill träffa någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 KalleR... Han menar naturligtvis mig... The Dude har varit i Lund minsan. En vettig grabb. Hur kommer det sig att ni känner till varandra? The_go är en tjej Jag har också varit i lund minsan.... Jag känner ej The Dude, och han känner inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 *Ställer mig ett mörkt hörn och känner mig bortglömd* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 The_go är en tjej Jag har också varit i lund minsan.... Jag känner ej The Dude, och han känner inte mig. Där ser man. Det visste jag inte. Lund är lite som mecca, folk kommer hit då och då. Hur vet du att det är The Dude och tvärtom då? Ni måste ju ha berätta för varandra att ni är medlammar här och att ni är respektive? (bara så nyfiken av mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Där ser man. Det visste jag inte. Lund är lite som mecca, folk kommer hit då och då. Hur vet du att det är The Dude och tvärtom då? Ni måste ju ha berätta för varandra att ni är medlammar här och att ni är respektive? (bara så nyfiken av mig ) Tja... han har varit medlem på gtasajten rätt länge nu, och jag vet att han är ölänning och han vet att jag är kalmarit, vi vet hur varandra ser ut eftersom båda har postat bilder på gtasajten, och vi har växlat ett par ord på msn. inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Crice träffar jag säkert varje dag omedvetet. Att, han inte kan ha en endaste bild på si skälv i "Bild på dig själv"-tråden. Han la upp en bild för någon månad sen, den kanske försvann i den stora kraschen i julas, men jag tror att han la upp den efter. Edit: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...55entry628855 Den ligger en bit ner. Redigerad 10 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) *Ställer mig ett mörkt hörn och känner mig bortglömd* :'( Att behöva quota sig själv innan nån säger nåt ^^ Redigerad 10 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts