ZcruweN Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Siana pKz P-C HOWHOW är mog dom som jag skulle vilja träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Det har varit uppe innan. Det som är problemet är vart det ska hållas, när det ska hållas, och vem som ska ta hand om det. Det är en bra idé och jag vet andra forum som har haft lyckade forum-träffar men i vårt fall så är inte medelåldern så hög som andra forum. Sant, medelåldern är lite för låg. Skulle man träffa någon som är i 20 års åldern så är det okej, men jag har lite svårt att föreställa mig, mig och kattälskaren sitta tillsammans på en pub med varsin storstark... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Folket i min skola säger att jag kan fnissa precis som han, då kan vi ha en Family Guy imitation tävling hohoho Edit: Ingen som nappar på idéen om ett forum möte? Jag brukar prata som Peter i mina närmaste vänskapskretsar, fast det är antagligen inte ett dugg likt, bara jävligt störande. Det är ett beroende, jag kan inte hjälpa det. Kan inte du spela in när du skrattar som han? kattälskaren också. Gör det, skulle vara kul att höra. Ni kan posta det i Dagens lol Ontopic: Finns nog ingen som jag skulle vilja träffa, skulle inte våga säga något. Redigerad 6 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag skulle vilja träffa pkz, okka, siana och eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag vill inte träffa er. "Jaha, där är alla gtasajtare.. Där står dom å pratar, då går jag väl dit.. Ja, dit. Till bussen och åker hem" På tok för blyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Shakira Siana, Tija och kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag brukar prata som Peter i mina närmaste vänskapskretsar, fast det är antagligen inte ett dugg likt, bara jävligt störande. Det är ett beroende, jag kan inte hjälpa det. Kan inte du spela in när du skrattar som han? kattälskaren också. Gör det, skulle vara kul att höra. Ni kan posta det i Dagens lol Ontopic: Finns nog ingen som jag skulle vilja träffa, skulle inte våga säga något. Vet inte om det är likt, dom bara skrattar och säger åt mig att hoppa på ett töntigt sätt och se lessen ut så garvar dom ännu mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Shakira Siana, Tija och kebab! Apropå det. Tija har gått under jorden?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag vill träffa Sikorka Även om vi träffas varje dag i skolan hehe Nej, men jag skulle nog inte vilja träffa nån av er. Och det passar ju eftrsom ingen har sagt nåt om mig :'( (inte vad jag har sett iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ingen vill träffa mig heller Äsch strunt samma. Jag vill iaf träffa P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ingen vill träffa mig heller Äsch strunt samma. Jag vill iaf träffa P-C Tror faktiskt jag såg nån som hade skrivit dig. Men jag är för lat för att kolla vem det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ni är säkert alla pedofiler, så jag avstår ifrån allt som kallas möte... typ. Eller, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har träffat (Och skulle gärna träffa igen...) P-C Bullet xPisc pottzork Spokplumpen thotim (P-C-3?) Vill träffa Siana Patrik Frenzy & xstreem Azore SlewME Har säkerligen glömt nån så va inte ledsen om du tycker du borde vart med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Har träffat (Och skulle gärna träffa igen...) Jacker R2D2 StellHell Pottzork Wallemart Spokplumpen Anathema chiliqr (nästan) Hemulen Vill träffa pKz Frenzy Pico ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 chiliqr (nästan) ... Hur kan man nästan träffa någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 En öl med personerna som är över 18 här på krogen hade inte varit fel. Men hey, Vice, bor inte du här nere i Skåne? Sugen på en liten krogkväll? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Hmmm .... Tux, Alpha, Cortez, Qouad, Kebab, -NH-, rabarbern, Hultan, Spam Snuten, Vice., MetoC7 och den dära Jazz. Redigerad 7 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Shigeru Miyamoto, för han är så cool! Finns EN person från gta-sajten som jag skulle vilja träffa men skriver inte vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vill träffa alla som vill träffa mig, sköna snubbar helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts