skribb Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Teh_stademinstor A.K.A Göran Persson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Siana, Foo och KalleR. Jag kanske ska på DH summer. Då kan man passa på att träffa några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Pkz och DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kattälskaren i sin nalle puh pjamas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag vill också träffa någon! Kanske disskutera skånelagen med tommy_killer och A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vet inte, känns inte som att jag har en speciell vänskap med någon här på forumet. Förutom Everest då, men han träffar jag ju ändå varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (m)okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kebab! Sen så skulle man ju inte tacka nej till att snacka lite med typ Funnylin, om han är lika rolig i verkligheten som han är/var här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kattälskarn när han sitter i badkaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Sen så skulle man ju inte tacka nej till att snacka lite med typ Funnylin, om han är lika rolig i verkligheten som han är/var här Tyvärr inte. Det är egentligen jävligt synd om honom. Efter nian skärmade han av sig från omvärlden och slutade umgås med folk. Fast nu verkar han göra det då han är inaktiv nuförtiden. Redigerad 3 maj, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Pkz och DrStupid Hey wtf! Du behöver inte beundra mig för att jag hjälpde dig med ditt lilla problem... Själv skulle jag vilja träffa Siana. Och... öhh... kommer inte på någon mer. Kanske Valle-Ball! Edit: Juste. Jeager och Pico verkar roliga Redigerad 3 maj, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Siana, Foo och KalleR. Jag kanske ska på DH summer. Då kan man passa på att träffa några. Om du vill träffa mig får du bestämma dig illa kvickt. För snart finns inga biljetter kvar. Det finns så många intressanta personer att träffa, så jag vill inte peka ut några specifika med rädsla av att såra de icke- valda. Så jag säger heroiskt: jag vill träffa er alla. Däremot ser jag fram emot att träffa P-C, R2 och StellHell på DreamHack. Säkert någon mer jag glömt, bli inte arga på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tyvärr inte. Det är egentligen jävligt synd om honom. Efter nian skärmade han av sig från omvärlden och slutade umgås med folk. Fast nu verkar han göra det då han är inaktiv nuförtiden. Mm har hört det där av Packe_88, nuvarande Friberg? Fan vad jag blev ledsen då alltså, riktigt sorgligt. :'( När Packe drog gamla minnen och sa att Johan bara behövde komma till dom nån dag så var allt som vanligt.. Fyfan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Alla som varit aktiv mer än 3 månader sen jag reggade mig. Speciellt de som gillar att skriva kommentarer, får se om de vill säga det IRL också. .. men för att få folk att känna sig speciella... pKz SlewME Mahalo okka för ett nackskott(nej då) ... och höhö.. öh... hej vad bra minne man har. Jaja. Alla kvinnor såklart. Mirre, IceCandy, Tija, Icebear, och så vidare... om ni är kvinnor så, vill jag gärna träffa er. Oavsett utseende. Hehe! Redigerad 3 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vad snackar ni om? Har den där funnylin gått och dött eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 P-C, StellHell typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hey wtf! Du behöver inte beundra mig för att jag hjälpde dig med ditt lilla problem... Varför inte, du kan hjälpa mig mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Vice. och brodd-äger (iofs har jag träffat han MÅNGA gånger men skulle gärna göra det igen EDIT: kattälskarn skulle ja kunna gosa med också Redigerad 3 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Träffa ngn IRL? hmm...skulle va typ Siana eller ngn annan sköning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Lite gay namn på tråden ändå 'Vem är din dröm?' hur kan du säga så? DU är ju min dröm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts