Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag kör kort den här gången, och ingen dålig poll med usla alternativ... Finns det nån här forumet som du vill träffa i riktiga livet? Jag har ju inte vart här sådär super länge för att kunna sprida mitt namn och lära känna dessa små änglar, så än finns det igen jag vill träffa. Och jag avslutar med mitt favorit citat: "Svara nångång!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Stellan eller the dude skulle jag vilja träffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Har inget behov av att träffa någon. men låt oss säga att vi befinner oss på en offentlig plats allihop, då skulle jag kanske vilja snacka lite med KalleR, han verkar ha rätt stil. Stellhell, skulle jag bara vilja träffa för att se om han har lika "bobbig" attetyd som han verkar ha. Azore skulle jag med vilja kolla in och Brodd. Topp3 är ett måste och Siana. Cortez verkar ganska intressant med. Tror de var de som jag kom på nu så där bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 "Bobbig"? Har inga dröm personer, men därimot SKA jag träffa Kalleballe Sommargay nångång.. Annars är det inte skoj. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vice., Stellan, Weener, möjligt Funnylin och typ.... öh.... ehm... tja, ingen mer. Kanske försöka hålla en diskussion med okka, men risken är att mitt huvud exploderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Helst skulle jag väl vilja träffa alla värda människor som finns på forumet, men om jag fick välja så skulle det vara Stellan & Topp3 som jag har en liten relation med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hur kunde jag glömma er två "retards". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 "Bobbig"? Hehe, lite så där kaxig. Lite flummig med attetyd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 "Bobbig"? Har inga dröm personer, men därimot SKA jag träffa Kalleballe Sommargay nångång.. Annars är det inte skoj. :'( Skål på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag och okka ska skaffa radhus brevid varandra när vi blir 40 och det ser jag ju givetvis fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Siana, pKz och Bullet Edit: Och Mr.Magic såklart. Redigerad 3 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Lite gay namn på tråden ändå 'Vem är din dröm?' Skulle kanske... nja.. inte så säker jag vill träffa er, efter läst vad ni skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Siana, Krax och P-C (även fast jag redan har träffat honom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Cortez Chiligr P-C Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hehe, lite så där kaxig. Lite flummig med attetyd. Haha, flummig med attityd är jag i ett nötskal. Dock så skulle ni om ni träffade mig inte märka av det. Jag är fruktansvärt blyg av mig när jag är med okända människor. Så då skulle det inte bli mer än ett hej eller två. @Kalleballe: Skål på det! Kanske kommer ner till kalmar med ett par brudar så får vi gå på krogrunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 .pKz och BroDD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag skulle inte vilja träffa någon, det skulle förstöra lite av själva grejjen att hänga på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 .pKz för att han e så förbannat cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Cortez Chiligr P-C Bullet Tack. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts