Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) I stand alone. :'( Redigerad 7 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) @Gtapimpblablabla Om jag inte misstar mig (vilket jag inte gör) så är Cortez bajare En till så blir vi Fantastic Four, någon intresserad? Redigerad 7 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Känner mig ganska mycket som en loner faktiskt.. ingen gillar mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Ridin' solo? Dock så vet jag att det finns folk som delar mina åsikter. Redigerad 7 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Alla i Göteborg borde vara med i en gemensam klan. Eller vad säger ni göbbs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vi e djurgårn från solna/ vi spelar våra matcher på råsuunda/ Jaha, jag har inte hört bajarna sjunga 7NA riffet men det skall låta mäktigt har jag hört. Men med dom där geografiska misstagen så kan det ju inte vara särskilt bra. Naaj det är råttorna och PlusFourtyFour som här hemam i Solna. gizmo: Aha, fan! Jag och Maxz står för DIFklanen i alla fall, det finns inga mer Djurgårdsmaskiner här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Yes, ingår i det ökända Moderator gänget. Det är vi som har makten, det vet ni väll? Ja tyvärr är det ju så.. Skämt? Du avgör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jaha, jag har inte hört bajarna sjunga 7NA riffet men det skall låta mäktigt har jag hört. Men med dom där geografiska misstagen så kan det ju inte vara särskilt bra. Naaj det är råttorna och PlusFourtyFour som här hemam i Solna. gizmo: Aha, fan! Jag och Maxz står för DIFklanen i alla fall, det finns inga mer Djurgårdsmaskiner här. Godfather e difare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Aja du och jag Dibel, två stolta bajare i vått och torrt. Tänk på att i år får vi både Fotbolls guld, Handbolls Guld och Bandy Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Kom ju på att GTAsajtens fotogäng består av, -NH-, Kebab, Qouad, rabarb, BigBear, Martin-123, VaXXor, Jazz. Fler? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Om du är skåning är du välkommen till skåningarna! Jag är med! "Du gamla, du fria, du soliga syd du sköna, du underbara söder jag hälsar dig vänaste land upp jord ja jag vill leva, jag vill dö i Skåne" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Vi e djurgårn från solna/ vi spelar våra matcher på råsuunda/ Hammarby kan inte åka tåg, Hammarby kan inte åka tåg, De har inga fans åker ingenstans, Hammarby kan inte åka tåg Redigerad 7 maj, 2006 av Dexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hammarby kan inte åka tåg, Hammarby kan inte åka tåg, De har inga fans åker ingenstans, Hammarby kan inte åka tåg Nåja BK söder/dif åkte ut medan hammarby vann guld Sen ahr jag för mig att det var ganska många som åkte tåg till solna stad för att se hammarby borta mot solna djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag är med i "Dom utstötta" :'( Det är bara jag och..Erhm fido_vercetti som är med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag pillar på Panimalas öronsnibbar och smeker hans mungipor... Och kommer på hans födelsedag. Sen har vi ju P-C och alla andra DH- homies. HA! JAG ÄR MED I TVÅ GÄNG!! PWND PWND PWND!!!!!!!11 LOL LOL LOL!!!!!!11111 BOOM BOOM BOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nåja BK söder/dif åkte ut medan hammarby vann guld Sen ahr jag för mig att det var ganska många som åkte tåg till solna stad för att se hammarby borta mot solna djurgården Ja, för Hammarby är så jävla bra, de har ju faktiskt vunnit guld så jävla många ggr. (1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Godfather e difare Just jävlar, för evigt trogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag är med! "Du gamla, du fria, du soliga syd du sköna, du underbara söder jag hälsar dig vänaste land upp jord ja jag vill leva, jag vill dö i Skåne" Anel F Dirty D - Skåneresan! Har du fått den där i från? Raplåt tillägnad skåne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ja, för Hammarby är så jävla bra, de har ju faktiskt vunnit guld så jävla många ggr. (1) Ja efter tre år i högsta divisionen så är det bra Var så roligt att dif köpte bk söder för att göra en likadan satsning som bajen. JA DÄR SATT DEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ja tyvärr är det ju så.. Skämt? Du avgör... Tar det som ett skämt. Och ja, det var ju kul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts