Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Men vafan Kebab, du vet att jag alltid är med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag är med i en hemlig organisation som kallas 'Anonyma Alkoholister' ... Alla medlemmar är anonyma... Till och med Sikorka! Nej men seriöst... Jag och Sikorka startade The Shadowz för ett tag sedan... Även om han inte vet att varken han eller jag är med i det så är det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Tänkte skapa mig ett eget gäng: GSBB - GtaSajtensBögigaBoys. Nån som är med? Hah! Jag har en CS-klan som heter Björns Bögiga Boys. Jag går med i GSBB dels för den slående likheten, dels för att du har män i bananer som bildtema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hah! Jag har en CS-klan som heter Björns Bögiga Boys. Jag går med i GSBB dels för den slående likheten, dels för att du har män i bananer som bildtema. Fan, jag hade det på känn att jag inte hade hittat på det själv Eller, förresten.. har du nämnt den klanen här på forumet nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag och aki är Bª™ªNgänget =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag är inte med i nåt gäng. Jag vill vara frekk, får jag joina nåns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag är inte med i nåt gäng. Jag vill vara frekk, får jag joina nåns ? GtaSajtens Bögiga Boys tar emot dig med öppna armar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Fan, jag hade det på känn att jag inte hade hittat på det själv Eller, förresten.. har du nämnt den klanen här på forumet nån gång? Inte vad jag kan minnas. Den är för cool för det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 GtaSajtens Bögiga Boys tar emot dig med öppna armar Nu börjar jag nästan känna mig välkommen här på forumet. Jag går med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Vi-som-rört-P-C? Precis! Här har vi en exklusiv klubb! P-C Touchers Club är den enda klubben med medlemmar som rört P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Eftersom att jag aldrig riktigt börjat prata med någon så jättemycket härifrån forumet, så har jag väl inte startat/gått med i nån klubb. Mest här för att skriva av mig och läsa (o)intressanta inlägg och sånt när man har lite att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Precis! Här har vi en exklusiv klubb! P-C Touchers Club är den enda klubben med medlemmar som rört P-C Jag har smekt hans hår när han låg och sov, gills det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nu börjar jag nästan känna mig välkommen här på forumet. Jag går med Om du är skåning är du välkommen till skåningarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bajen gänget är jag med i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bajen gänget är jag med i Du och dibel då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Du och dibel då eller? Haha BARA BAJARE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Haha BARA BAJARE Då är det bäst att se upp för er. Hur går Seven Nation Army riffet förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Då är det bäst att se upp för er. Hur går Seven Nation Army riffet förresten? Vi e djurgårn från solna/ vi spelar våra matcher på råsuunda/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Om du är skåning är du välkommen till skåningarna! Nein !. Jag är Göteborgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Tänkte skapa mig ett eget gäng: GSBB - GtaSajtensBögigaBoys. Nån som är med? Får man joina? And finally my post 1000!!! Redigerad 7 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts