chucky.swe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) When I'm Alone I'm Best. Redigerad 3 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag och kattälskaren fo' life. We ride together, we die together, så att säga. Han har till och med ätit ketchup för min skull, eller vad sjutton han nu gjorde. Ädelt och tear-jerking var det, åtminstone. Satans många kommatecken där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag är med i Member-gänget Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Rockarna CSNördarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Om du känner det så kan jag ju alltid banna dig? Så kanske du slipper se oss här? Så slipper du kanske till och med hata oss? Well, frågan är fri. Eller så kan han bara låta bli att gå in här om han "vill slippa oss", tror han klarar det alldeles utmärkt. Men coolt att du kan banna iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag är med i "De som inte hade något gäng, men kände sig utanför och startade ett"-gänget! Det är väl jag och... Uhm... Oggi!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 För att vi pillar på varandra. Ärrtvå är en av dom schysstare här. Tack, kompis. Ingen gängbildning tycker jag... @ C-P: Pillar på varandra...Låter ganska gay tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ingen gängbildning tycker jag... @ C-P: Pillar på varandra...Låter ganska gay tycker jag.. "Mina damer och herrar, idag ska vi få se Runar som inte förstår ironi!" *Applåder* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag e inte med i nått jevla Gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag e inte med i nått jevla Gäng Gänget som inte kan använda korrekt svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 "Mina damer och herrar, idag ska vi få se Runar som inte förstår ironi!" *Applåder* Vem här är det som inte förstår ironi egentligen...TÄNK KVINNA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 @ C-P: Pillar på varandra...Låter ganska gay tycker jag.. Stuhnar: Runar...Låter ganska gay tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Stuhnar: Runar...Låter ganska gay tycker jag.. Okej, mycket logik och allt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Rockarna CSNördarna Jag med? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag kanske är med i... dom stolta skåningarna Fast det är väl bara jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag kanske är med i... dom stolta skåningarna Fast det är väl bara jag Glöm inte mig, din hoe!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Glöm inte mig, din hoe!... Har aldrig upplevt dig som riktigt stolt... alltså man han inte sett dig skriva det typ. Visste inte du var skåning! Men du är välkommen... om du klarar av det stora testet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag är med i baconligan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 @ C-P: Pillar på varandra...Låter ganska gay tycker jag.. GHEEEEEEEY!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag är med i baconligan Vad är du arg över det för? Jag har ansökt om medlemsskap i ett år nu, men de släpper inte in mig! Jag avundas dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts