ZcruweN Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag finns utanför om ni behöver mig k.? Inget gäng för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ensamstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag finns utanför om ni behöver mig k.? Inget gäng för mig På GTAsajten måste du gå med i ett gäng annars blir du dödad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 På GTAsajten måste du gå med i ett gäng annars blir du dödad. OMG I WANNA BE A BADASS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Jag finns utanför om ni behöver mig k.? Inget gäng för mig Samma här...Tror jag @ Pico: Okej då, jag joinar -NightHawk-'s...Om han har nått D.V.S Redigerad 2 maj, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Matteus och jag har ett gäng, The Yo Yo Ekflow-gang Alltid. Got your back bro'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 *suck* me wanna be cool and have a group too Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Frenzy, tillsammans är vi oslagbara! :'( Ja. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 *suck* me wanna be cool and have a group too Du och jag har ju vårat rap-gäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Gängkrig!! Nån som är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag har mitt eget gäng utanför GTAsajten: vi sitter på fik i våra ryska boxarmössor och långrockar och knäpper fingrarna i takt till Tamla Motown-7" som spelas på jukeboxen; med tusenfoting under den spetsiga näsan citerar vi Burroughs och Plath, och med resväskor går vi i klungor, sätter oss i någons källare, och tragglar oss igenom franska otextade 50-talsfilmer (ja, vi är faktiskt för coola för 60-talet). Här är jag dock ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag har mitt eget gäng utanför GTAsajten: vi sitter på fik i våra ryska boxarmössor och långrockar och knäpper fingrarna i takt till Tamla Motown-7" som spelas på jukeboxen; med tusenfoting under den spetsiga näsan citerar vi Burroughs och Plath, och med resväskor går vi i klungor, sätter oss i någons källare, och tragglar oss igenom franska otextade 50-talsfilmer (ja, vi är faktiskt för coola för 60-talet). Här är jag dock ensam. Låter stentufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Pfft. Gäng. Bah. Stupid mulinyans! I gots to repre-zen' da Cosa Nostra up in heu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Yes, ingår i det ökända Moderator gänget. Det är vi som har makten, det vet ni väll? Ja vi vet att det är ni som har "makten" och det behöver du fortfarande inte upplysa oss om i varje tråd. A.A. Vi vet att ni kan banna, hybernata, varna, plocka bort trådar, låsa trådar och radera trådar. Så nu har vi klart gjort det en gång för alla. Kan vi sluta nämna det mer nu? Finns ju folk som man håller med mer än andra men inte en direkt gängbildning tror jag. Redigerad 3 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag och plusfourtyfour har ett väldans tufft och seriöst tvåmans gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Akta mitt och Kalles trashtalk varje dag klockan 13:37. Allt inom admin världen undgår inte oss så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Akta mitt och Kalles trashtalk varje dag klockan 13:37. Allt inom admin världen undgår inte oss så lätt. Fan, bara en timme kvar, dax att göra sig i ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) 13:37 nu , nu snackar ni om oss som fan skulle jag tro? Redigerad 3 maj, 2006 av Dexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ensam är stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nja... Jag är med i högermaffian, det är allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts