Siana Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag läste nyss om någon som tyckte det var lite gängbildning här på forumet. Jag fick mig ett gott skratt. Själv kan jag inte märka något särskilt, kanske Jacker och Panimala , de två ervarna, men så mycket gängbilning annars ser jag inte. Hur är det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ja, jag är ju själv med i ett gäng... The Dark Alliance. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag och kattälskaren fo' life. We ride together, we die together, så att säga. Han har till och med ätit ketchup för min skull, eller vad sjutton han nu gjorde. Ädelt och tear-jerking var det, åtminstone. Satans många kommatecken där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vadå gäng? Jag hatar allihopa här lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vadå gäng? Jag hatar allihopa här lika mycket. Det finns fjantar, det finns tuffingar, det finns Sly Stallone - och så finns det Random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det är inget planerat eller uppgjort, men jag och P-C brukar hjälpa varandra Kanske för att vi har samma åsikter eller nåt. Jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 I work alone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ok, om det är någon som vill gå med i mitt gäng, Gtasajten kickers, säg bara till. Vi ska bli The No.1 Gäng på Forumet och se ner på alla andra Moahaha!!!"11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det är inget planerat eller uppgjort, men jag och P-C brukar hjälpa varandra Kanske för att vi har samma åsikter eller nåt. Jag vet inte. För att vi pillar på varandra. Ärrtvå är en av dom schysstare här. Tack, kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Yes, ingår i det ökända Moderator gänget. Det är vi som har makten, det vet ni väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hårdrockarna...jag och echmil...emil är med också...vare sig han vill eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 P-C: Jag då? Eller du hatar mig? :'( chiligr: I'm in, bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag och Crice är ju halvbröder så det är ju naturligt att vi rider mot solnedgången ackompanjerat till ett sorgset munspel. Annars är jag ju en folkets man och beblandar mig med alla. Alla utom Random, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 P-C: Jag då? Eller du hatar mig? :'( Såklart inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 chiligr: I'm in, bro. Vet, broder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mahalo, Crice, Pico och alla wannabes till dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Frenzy, tillsammans är vi oslagbara! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vadå gäng? Jag hatar allihopa här lika mycket. Om du känner det så kan jag ju alltid banna dig? Så kanske du slipper se oss här? Så slipper du kanske till och med hata oss? Well, frågan är fri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Matteus och jag har ett gäng, The Yo Yo Ekflow-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Om du känner det så kan jag ju alltid banna dig? Så kanske du slipper se oss här? Så slipper du kanske till och med hata oss? Well, frågan är fri. Med tanke på de jag ogillar här kanske jag borde banna mig själv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts