Didier Sachs Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Hej jag behöver akut drivrutiner till Nvidia 7800 gtx, Har lite svårigheter att hitta, Kan nån lägga upp länk? Tack på förhand :lol: (till agp!!) Redigerad 2 maj, 2006 av Didier Sachs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Datorhjälpstråden ftw. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Skulle gärna länkat till sweclockers som troligtvis går snabbare för dig, men den är nere nu så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns väl bara till pci där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Helt fel forum, och ämnet är inte tillåtet att använda som "tråd-virke", så att säga. Testa datorhjälpstråden, i Allmänt-forumet Das Report edti: men är jag seg idag, eller?!? Redigerad 2 maj, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 *laddar ner..* Tack för tipsen.. Var det till agp btw? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 *laddar ner..* Tack för tipsen.. Var det till agp btw? 7800GTX finns inte för AGP. Du har PCI-Express. Drivrutiner för AGP och PCI-express är dock desamma. Dessa drivrutiner fungerar alltså för alla (morderna, geforce 3+ - och vissa Geforce 2) nvidia grafikkort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Använd datorhjälpstråden nästa gång. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Och så skriver jag något här så folk inte ska tro att Frenzy faktiskt är moderator. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts