Jazz Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Jo, nu är det så att jag då spelar om storyn. Jag har totalt fastnat på Lifes a beach och Cesar Vilpando (stavning?). Båda två är till musik och det är när man ska lära sig att dansa och hoppa. Nu är det så att movsen ska komma i takt right? Min dator segar ner allting så mycket att de n hammnar ungefär en sekund ur takt vilket gör det hela skitjobbigt. Någon som vet hur jag kan åtgärda detta, eller om du har en bra dator och även lite taktkännsla klara dessa två uppdrag åt mig? Thx, Edit: Nu då? Wtf? Upload failed. You are not permitted to upload a file with that file extension. Redigerad 7 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag skulle gärna hjälpa dig, men jag får ett felmeddelande när jag försöker ladda hem filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag kan inte heller tanka den annars hade jag hjälpt dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts