Tackleberry Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag går nu andra året på naturprogrammet, med matematik/data som inriktning, så nu börjar det bli dags att på allvar tänka på framtiden. Jag har egentligen inte så stort intresse i det jag läser just nu, och jag har egentligen ingen aning om vad jag vill bli. Dock är jag intresserad av en särskild utbildning, men jag vet fortfarande ytterst lite om den... Utbildningen i fråga är en tre-årig "datorgrafik" utbildning i Skellefteå (http://www.gscept.com/index.php?page=cg). Allt jag vet om utbildningen är stort sett det som står på hemsidan. Är det något mer jag bör veta om den? Jag undrar om någon här skulle rekommendera den, eller finns något annat bättre men liknande alternativ? (Jag har även hittat denna, som verkar vara mindre omfattande, men ändå vad jag söker.) Tack på förhand, ge gärna förslag på utbildningar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Du kan ju kolla på CSN.se eller Google efter andra högskoleutbildningar. Och angående behörighet, har du inte redan en sådan efter gymnasiet så måste du ju självklart komplettera på Komvux eller liknande, men det vet du nog redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts