LunCh Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Hur tar man bilder i Mafia det går inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Det går ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Det går ej det borde väl gå med print screen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftZone Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 nej det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ee funkar väll visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ee funkar väll visst Har du provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag gjorde ett försök men det fanns ingen bild att klistra in när jag gick in i paint. Otroligt dumt tycker jag, illusion softworks försvårar ju bara för folk att göra fansites om spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag testade att trycka på printscreen när jag hade slaktat en polis. När jag därefter klistrade in den i paint funkade det utmärkt, eller.. Ja nästan. Det blev en svart bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts