P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Japp, senaste timmen har jag varit uppslukad av spelet 'Black Shades' från Wolfire Software. Black Shades är ett förstapersons shoot-em-up spel i äkta dos-anda. Du är en bodyguard och ska försvara din client .. med alla medel nödvändiga. Stan är fylld av människor men .. vilka är assasins och vilka är civila? Vågar du vänta tills de visar sig eller blasta ner hela högen? Spelet stödjer ragdoll och har en oändlig realtids-renderande stad fylld av människor. Tanka här Kontroller: WSAD = Styrning Musen = Sikta MB1 = Skjut Shift = Sprint Ctrl = Ducka Screens: Redigerad 2 maj, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tankar... Verkar kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Såg ganska intressant ut faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Verkar tyfft. Ska prova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Var det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det ägde! Haha handgun var roligast men shotgun och zombies var ett helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det ägde! Haha handgun var roligast men shotgun och zombies var ett helvete. Zombies och granat är svårast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tja.. täck den vita gubben, fattade jag inte ibörjan kom till zombies med geväret.. suck ^^ sköt bort 7 zombies bort från snubben sen runt hörnet står en och kommer precis är ruskigt svårt ibland, väldigt underhållande hur många lvlar finns det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 hur många lvlar finns det ? Oändligt, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Fan vad svårt det var att sikta! Kan man inte ändra muskänsligheten någonstanns? Fanns ju ingen options meny. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Fan vad svårt det var att sikta! Kan man inte ändra muskänsligheten någonstanns? Fanns ju ingen options meny. :| Gör det lite roligare enligt mig, annars hade vart så lätt *ska spela lite black shades nu* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Snipern känns ju helt omöjlig att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Snipern känns ju helt omöjlig att använda. Huka dig så siktar du med den, fortfarande lite svårt men a, lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Upptäckte att man kan ändra inställningar i config filen i spelmappen. Nu blir det lättare att sikta. Men jag önskar verkligen att man hade ett crosshair, skulle underlätta rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kom till en 'bana' där man iaf skulle ha pistol 16 skott mag, 9 mag. Men zombies kom ju typ 7 st per gång och .. fan.. var så nära en gång och fick slut på ammot så kommer en zombie upp från döda igen och käkar upp han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Är för dum för att kunna klara nåt på det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kom till en 'bana' där man iaf skulle ha pistol 16 skott mag, 9 mag. Men zombies kom ju typ 7 st per gång och .. fan.. var så nära en gång och fick slut på ammot så kommer en zombie upp från döda igen och käkar upp han Jo, den var svår. Sitter fast på en där jag ska beskydda snubben i 3 jäkla minuter! Känns som en evighet, fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jo, den var svår. Sitter fast på en där jag ska beskydda snubben i 3 jäkla minuter! Känns som en evighet, fan. Vapen, zombies ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hmm... är det som CS eller? (jämför ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vapen, zombies ? Handgun. Inga Zombies, dock. KUUUK att varje gång det är typ 30 sec kvar så kommer en gömd kille med kniv och mördar min client. Försöker misshandla honom så grovt som möjligt efteråt men .. GAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts