gizmo91 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Haha Nu har den puckade snubben hotat med att anmäla mig, dock vet jag inte för vad eller till vad. Jag trodde folk förstod att det du och dina nörd-kompisar skriver och sånt inte för förekomma i en gästbok.. Sidan kommer läggas ner om några dagar och säg fan inte: "Gör inte det!" eller "Ändå lika bra" för då ska jag se till så du blir anmäld.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag måste fan ha ett snack med JMC om det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag måste fan ha ett snack med JMC om det här. Huh? Varför ska du snacka med han Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Huh? Varför ska du snacka med han Vet inte om jag får nämna det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Vet inte om jag får nämna det här. Ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Alltså ... ursäkta mig men, Jadu. Det är svaret på HOWHOW´s kommentar^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Alltså ... ursäkta mig men, Jävla skitunge han är. Inavel säkert. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jadu. Det är svaret på HOWHOW´s kommentar^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Hahaha. Ni är fan sjuka i huvudet ibland gubbar. Tack för ett gott skratt såhär på morgonkvisten. Bytade mina kläder nyss, det var skönt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Bytade mina kläder nyss, det var skönt. De e så eller? Redigerad 15 maj, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Bytade? Vafan är "bytade" för ord? Bytte har jag hört men, bytade? Ta det lungt, det finns vissa personer som inte kan korrekt svenska. Redigerad 15 maj, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ta det lungt, det finns vissa personer som inte kan korrekt svenska. Jo, dessa kallar sig ofta kattälskare online. (Lugnt, din kycklingälskare.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jo, dessa kallar sig ofta kattälskare online. (Lugnt, din kycklingälskare.) Han har ont i lungorna. Låt han leka stor. Du får inte vara ute längre nu Kattälskaren. Kom in nu så ska du få ett Tom & Jerry kex. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Han har ont i lungorna. Låt han leka stor. Du får inte vara ute längre nu Kattälskaren. Kom in nu så ska du få ett Tom & Jerry kex. Det var den gamla goda tiden det. Tom & Jerry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 De e så eller? Men asså måste du alltid vara så ql? xD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Men asså måste du alltid vara så ql? xD assåh neeeehj! ja tror d inT! --- spamz. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 spamz. Jovars. Ny bytade jag medlemstitel och leker moderator. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag kan fortfarande posta! Men allvarligt, på sidan, så är det mycket, mycket, mycket som behöver pyntas och fixas till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag vill med leka moderator!11111oneoenoeneone Wall of text crits you for 32941. You die. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts