Kalan Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jävligt ful sida som vanligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Han är 11 år bara så ni vet..ville bara säga det för han e duktig för sin ålder men visst ni säger vad ni tkr o det e bara bra..men men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Var snäll. :'( Jag hade lovat en person att skriva det, förlåt om jag vill vara snäll. ÄGD! Slabbeblabb: Varför gör han massa sidor och inte tänker igenom och gör bara en för? Redigerad 6 maj, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 ÄGD! Slabbeblabb: Varför gör han massa sidor och inte tänker igenom och gör bara en för? Inte fan vet jag.. Fråga honom jag tänker inte göra det iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Inte fan vet jag.. Fråga honom jag tänker inte göra det iaf Sätt han på tråden så jag får tala med lill killen då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Räcker det inte med hitmanforum.com? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Riktigt ful. Men för att vara 11 år vet jag inte. Fråga kattälskaren! Redigerad 7 maj, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Väldigt ful. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Duktigt gjort. Jag är inte så inne i HTML koding, så bättre än vad jag skulle kunna åstadkomma var det iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Fult faktiskt. Men men. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Tja, den var ju väldigt söt. Det fanns en bild som var så fint urklippt också . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Duktigt gjort. Jag är inte så inne i HTML koding, så bättre än vad jag skulle kunna åstadkomma var det iaf Förutom att det är freewebs, så man slipper göra nån html-kodning alls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Tja, den var ju väldigt söt. Det fanns en bild som var så fint urklippt också . Men han har ju gjort kodningen i freewebs alltså det e bara där han lägger upp den... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Men han har ju gjort kodningen i freewebs alltså det e bara där han lägger upp den... låter som en väldigt korkad idé om jag ska vara ärlig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Inte överdrivet snygg sida Och för er som tydligen inte vet det så kan man ha vanlig hosting på freewebs också... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Och för er som tydligen inte vet det så kan man ha vanlig hosting på freewebs också... De e så ja gör, de är den ända gratis uploading sidan utan reklam (som ja vet iaf) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 De e så ja gör, de är den ända gratis uploading sidan utan reklam (som ja vet iaf) Men ack den segaste också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Han är 11 år bara så ni vet..ville bara säga det för han e duktig för sin ålder men visst ni säger vad ni tkr o det e bara bra..men men... Hmm han stavar bra för sin ålder. Redigerad 11 maj, 2006 av kalle.b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 --> QUOTE(kalle.b @ May 11 2006, 07:34) <{POST_SNAPBACK}> Hmm han stavar bra för sin ålder. Han e duktig som sin syrra serru Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 --><div class='quotetop'>QUOTE(kalle.b @ May 11 2006, 07:34) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><!--quotec--> Hmm han stavar bra för sin ålder. Han e duktig som sin syrra serru Alltså dåligt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts