SpokPlumpen Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Skribb jag ska anta att du missade det jag skrev där uppe men, vart hittade du jackan? Vilken typ av affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Stöldgods eller ? Nej tror inte det Dom köper in från affärer som har gått i konkurs, inte allt, TDK-märket har dom alltid Skitbilligt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Stil vet jag int men idag hade jag iaf svarta shorts, svart tish, gråa umbrostumpor å svarta skateskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 "smutsiga jeans och en kladdig tshirt/tjocktröjja" Mjo, såg det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Skribb jag ska anta att du missade det jag skrev där uppe men, vart hittade du jackan? Vilken typ av affär? Tänkte att det var något sånt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 HAHAH random är du störd? Mjo, kanske. Ville du nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Min vanliga outfit Ganska mörka jeans... Redwood Random strumpor Munktröja Nån t-shirt, oftast motivlös. Har dock en munktröja med dragkedja idag... Alltså typ en munkjacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Synth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Skribb jag ska anta att du missade det jag skrev där uppe men, vart hittade du jackan? Vilken typ av affär? Nu förstår jag inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 DC SkorJeansMunktröjaT-shirt]strumpor o kalsonger ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Converse skor, och diverse punk-kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts