Frenzy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nån som vet vart jag kan köpa en svart huvtröja utan tryck? Ska inte stå ett skit på den. Alienbase.com Själv köpt en helt svart huvtröja utan tryck där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Alienbase.com Själv köpt en helt svart huvtröja utan tryck där. Tack som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Tack som fan! Inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag tror helt enkelt att han fick 5/5 varningar, för spam eller nåt sånt skit. Men det är nog inte en långvarig ban. Eller jag har fel? Har ju fan 9/5 varningar. Bannad? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 ...when on the topic of vårkavajer. Jag är dock skakhänt, så, öhm... ...mi scusi [?]... /okka ; ti fratelli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Just nu har man ett par Diesel-jeans och nån random skräp-t-shirt. Inget märkvärdigt, men fan vad det kommer svida i plånboken nu till helgen Då ska det inhandlas kostym, slips, skjorta, passande skor, sen även vanliga skor. Funderar på ett par vit-svarta Fox Sweeper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Idag: Svart Puma mössa Röd Puma tröja Blå BOA jeans BeWild higtops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Var och köpte ett till par badbyxor idag 179 spänn för ett par billabong som går på 800-900 annars Ska köpa några nya t-shirtar imorrn och en ny keps Funderar på en DC keps Redigerad 8 maj, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Var och köpte ett till par badbyxor idag 179 spänn för ett par billabong som går på 800-900 annars Ska köpa några nya t-shirtar imorrn och en ny keps Funderar på en DC keps Stöldgods eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 NYTT PLAGG! Rusty dusty jacka: http://www.mcdelen.com/produktbilder/gatto1.jpg PRECIS vad jag letade efter Köpte även solbrillor i amerikansk stil (ungefär sånna som alla hade på sig i Topgun). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) NYTT PLAGG! Rusty dusty jacka: http://www.mcdelen.com/produktbilder/gatto1.jpg PRECIS vad jag letade efter Köpte även solbrillor i amerikansk stil (ungefär sånna som alla hade på sig i Topgun). Även kallat "pilotglasögon" så nu är du en Top Gun look-a-like just like me? Redigerad 8 maj, 2006 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 HAHAH random är du störd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Som den stenhårda asballa skitskuma hårdrockaren jag är! smutsiga jeans och en kladdig tshirt/tjocktröjja. har min jeansväst på g med en jhävla massa coola patches på, då jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag ser varken det stenhårda eller asballa med att ha smutsiga kläder. But that's just me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag ser varken det stenhårda eller asballa med att ha smutsiga kläder. But that's just me? Något säger mig att han menar slitet och inte smutsigt, men det är kanske bara jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Något säger mig att han menar slitet och inte smutsigt, men det är kanske bara jag. Tro mig han menar smutsig... Vitlöks sås kladdar han gott med. Edit: Btw Darkjak, vart hittade du den där jackan. Den var ju helsnygg! Redigerad 9 maj, 2006 av SpokPlumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tro mig han menar smutsig... Vitlöks sås kladdar han gott med. Jaså, det är han som snodde barbror vitlöks sås... be honom lämna tillbax den genast. (Får er low.lifes som inte hänger med syftar jag på hans särskrivning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Såhär är det för tillfället. Skor : Svarta Etnies skor, skate typ. Byxor : Mörkblå Cheap Monday jeans. Tröjor : Antingen långärmade med luva, randigt kanske, eller fräcka färglada tshirts. Kalsonger : Björn Borg eller blommiga från Ullared. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jaså, det är han som snodde barbror vitlöks sås... be honom lämna tillbax den genast. (Får er low.lifes som inte hänger med syftar jag på hans särskrivning) Eh lite särskrivning förgyller vardagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Något säger mig att han menar slitet och inte smutsigt, men det är kanske bara jag. "smutsiga jeans och en kladdig tshirt/tjocktröjja" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts