Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Detta är mina senast inköpta jeans Nudie Deluxe Me like. Lätt snyggaste jeansstilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Dagen koncept: Mjukisbrallor Wesc t-shirt. (Nej jag brukar inte använda märkeskläder) Vita strumpor med röda ränder på Shimano SPD-skor. (cyklat är det ända jag gjort ute idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Me like. Lätt snyggaste jeansstilen. Jo Gillar dem skarpt, funderar på att skaffa ett skärp till dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag köpte vårkavaj häromdagen också! (Selected från Jack&Jones) Den är mörkblå fast det syns inte: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag köpte vårkavaj häromdagen också! (Selected från Jack&Jones) Den är mörkblå fast det syns inte: OMFG Heter du Elias? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ullaredsstuket kör jag med. Inget som behöver förklaras vidare, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 OMFG Heter du Elias? JA Eller, nej föresten. Men vi bor väl inte i samma hood anyway? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag klär mig oftast i följande: Jeans som ser lite använda ut typ T-shirt med nåt bra tryck på Ibland en tjocktröja med luva över den Converse skor Vill se lite slacker ut typ, som att jag inte bryr mig om hur jag ser ut men ser cool ut ändå like yea. Funkar rätt bra. En del säger att jag ser knarkad ut eller som att jag inte sover. Beror nog på mina ögon också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Beställde lite nya kläer idag. En Misfits-skjorta. En Ramones T-shirt. Ett par kamoflaugeshorts. Mycket punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 JA Eller, nej föresten. Men vi bor väl inte i samma hood anyway? Ok, tråkigt för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Svart bomberjacka, svarta getta grip med SVARTA skosnören. jeans och oftast nån huvtröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Me like. Lätt snyggaste jeansstilen. How 'bout.. hrm.. NO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag kör ofta svart. Mycket med luva att dra över huvudet, och diverse band t-shirts. Alltid Jeans. Alltid blå Original Converse. Beställde lite Misfits, Ramones, SOAD och CKY-tröjor nyligen oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 How 'bout.. hrm.. NO? Och vem fan är du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Klär mig oftast i det här: Svart T-Shirt utan tryck Huvtröja (har två Diesel och en WESC, alla andra tjocktröjor använder jag i princip aldrig) Jeans (Diesel, men jag har tänkt köpa dem här till sommaren ) Skor utan något speciellt märke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag klär mig, som många andra efter vilken musik jag lyssnar på. Idag bestod min outfit av- Atticus t-shirt, Dc-skor, ett par långa svarta shorts i typ jeansmaterial, långa vita strumpor,och en hurleykeps. Folk säger att jag liknar Tom Delonge, tar det som en komplimang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Och vem fan är du då? Det är väl jaeger som är Dexy, som inte kunde accepterade sin bannlysning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Det är väl jaeger som är Dexy, som inte kunde accepterade sin bannlysning? Varför blev han bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Varför blev han bannad? Jag tror helt enkelt att han fick 5/5 varningar, för spam eller nåt sånt skit. Men det är nog inte en långvarig ban. Eller jag har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nån som vet vart jag kan köpa en svart huvtröja utan tryck? Ska inte stå ett skit på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts