Random Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Du har fortfarande inte äns vart i närheten av ett svar. Kryp tillbaka under den sten du kom från ditt missfoster. Men kryp upp i arslet på dig jävla moderatorfitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Svart Svart/vita converse Svarta strumpor Svarta jeans Svart tshirt Svart munktröja Alternativt mörkgrått Samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Men kryp upp i arslet på dig jävla moderatorfitta. Hihihihhi.. *fnissar som en liten skolflicka som blir taffsad på av lärarna* Jag vet att du är kär i mig innerst inne, smyghomo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hihihihhi.. *fnissar som en liten skolflicka som blir taffsad på av lärarna* Jag vet att du är kär i mig innerst inne, smyghomo. Om det vore så väl... Du är ju smypedofil, du har petat på Gustav. Det har han berättat. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Gustav ?! Han har ju tagit på mig också Jag trodde att jag var den enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Skribb; du kanske vill följa med? Vad säger du? Varsin blotter och ett par spadar, eh? Nej men, ser man på! En inbjudan! Ska vi säga midnatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Om det vore så väl... Du är ju smypedofil, du har petat på Gustav. Det har han berättat. Tihi. Well oh well. Gustav hälsar på mig i min källare varje fredag, då jag för in olika förmål i hans rektum. Han verkar faktist uppskatta det. Du vill inte komma och göra oss sällskap nu på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Blandat .. ibland baggy och ibland lite mer tajt. Ett par skit grymma Draven, eller Converse Baggy jeans.. Levís eller Tripple Five Soul Normalt sittande t-shirt Koppartrans huvtröja, eller zip tröja Donnay jacka Keps mössa eller mohawk frilla Ni kan få en bild bakifrån på mig, så får ni föreställa er hur jag ser ut för jag har fan inga "hela" bilder på mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ni kan få en bild bakifrån på mig, så får ni föreställa er hur jag ser ut för jag har fan inga "hela" bilder på mig själv. Tänker du föra upp den i skitan på oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tänker du föra upp den i skitan på oss? Något borde du få upp i skitan så kanske du fick lite vett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nej men, ser man på! En inbjudan! Ska vi säga midnatt? Tänk vilken dröm att få äta LSD och gräva gravar med Mahalo.... Jo just det, kan meddela att jag hade randig skjorta (Encore) och ett par Lee-jeans idag, om nån undrar hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Något borde du få upp i skitan så kanske du fick lite vett. Dax å skapa ny topic: Underhållande med bajshumor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Men kryp upp i arslet på dig jävla moderatorfitta. Vårda ditt språk, unge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Por qué? Så viktigt var det inte så det var nödvändigt med en dubbel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Börjar lukta varning på random... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Börjar lukta varning på random... Snarare bann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Lugn mina barn. Den dagen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Lugn mina barn. Den dagen kommer. Den dagen är ni alla döda. Redigerad 6 maj, 2006 av Random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hmm, smells like a threat to me. Är inte sådana olagliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Detta är mina senast inköpta jeans Nudie Deluxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts