skribb Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Bara jag som klär mig indie? Absolut. Helt klart. Jag menar, det var ju du som uppfann stilen "indie", det hör man på ordet, "individuellt" liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 FETT ROLIGT YAO HABIBI BRE. Behöver jag verkligen säga "HÄR"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 FETT ROLIGT YAO HABIBI BRE. Behöver jag verkligen säga "HÄR"? Nej, du behöver inte säga något men det är bra om du skriver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Humorn är på otrolig hög nivå här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Alltid jeans. Sen lite olika tröjor, oftast tröjor. Men nuförtiden har jag börjat beställa tröjor med egna tryck för mina intjänade pengar på Peer99, det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Oftast jeans, joggingbrallor i nödfall, sen har jag typ skit-T-shirts som morsan köpt , jämt min Xbox-mössa (förutom inne i skolan, men jag skulle haft om jag fått), alltid huvtröja, oftast den med trycket: "NOS, Nitrus oxide systems" men hos farsan har jag typ rock-T-shirts dvs. såna med bandlogos på, har bara såna med AC/DC och Kiss på , på vintern har jag aldrig jacka, blir för varmt då, har dock ibland på lite "varmare" vinterdagar T-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Hmm...jaa... Skor:Adidas (sånna där racing/goodyear skor) Strumpor:Adidas/Intersport Byxor:Lee eller Crocker Jeans Tröjor:1 JL, 2 Peak och 1 Champion Tshirts:en hel del olika =) i olika kombinationer ^^ Redigerad 3 maj, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Åh, så du var efterbliven. Det var ju trevligt att höra. Svara på min fråga istället för att göra dig själv till åtlöje. Ojdå, nu vibrerar det i riddarrustningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Bara jag som klär mig indie? Hrm, tja, min klädstil anses väl aningen indie, I guess, men, ehrm, öhm, definitionsfråga, perhaps; jag är inte precis en ungdomlig variant av Gudrun Sjödén, men jag strosar omkring i en relativt "indie"-aktig stil... But, ehm, your call. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ojdå, nu vibrerar det i riddarrustningen. Okej, så nu för tiden så ska man ha riddarrustning? Det va som fan, trodde riddarna dog ut för flera hundra år sedan. Ack så fel jag hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag tar kläder efter väder Nej men jag har typ alltid jeans..eller mjukisbyxor dock itne så ofta i skolan...en tröja till det och en tjock tröja över..eller kofta det beror på väder...så ja ingen speciell stil..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Svarta kängor just nu (Köpa nya inom kort då värmen tar sig) Svart t-shirt, har ett gäng. Ibland nån bandtröja men det är jag inte så mycket för. Svarta Jeans Batistini-jacka från Dressman. Svart också såklart. För att inte glömma min svarta mössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 - Helst svart eller mörkgrå 'munktröja' - Grå eller svarta strumpor - Mina fina små Converse-dojor - Jeans - Kalingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Okej, så nu för tiden så ska man ha riddarrustning? Det va som fan, trodde riddarna dog ut för flera hundra år sedan. Ack så fel jag hade. Men snälla du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag brukar klä mig i gul hawaii-skjorta, vit solhatt, tajta khakishorts som går upp till låren och självklart får vi inte glömma de knallgula pilotbrillorna, den matchande cigaretthållaren fäst vid mungipan och Budweisern i näven. Eller det är åtminstone som jag misstänker många av er som har förstått vad det är jag snackat om all this time, tror att jag skulle gå klädd i. Black Duke. Brrr... ruskig tanke. There can only be one. Nej, idag har vi spatserat runt med ett par mörkgråa tweedbyxor, vit skjorta, röd slips och en ljusgrå jacka som jag förskaffade under en liten rundtur på ålderdomshemmet för ett par månader sen, när jag hälsade på den alltid lika muntra (dock fiktiva) Mahalo-mommon. För övrigt fann jag också en myntrulle med utdaterade femtioöringar i jackfickan, så särskilt saknad kan den inte vara. Gravplundring i all ära. Nån kväll blir det väl en tripp till Kungliga Begravningsplatsen i Solna för en liten titt. Skribb; du kanske vill följa med? Vad säger du? Varsin blotter och ett par spadar, eh? På fötterna sitter det ett par vita Chuck Taylor Allstars. Låga naturligtvis. Bwaha! Det är ju relativt svårt för en hårt präglad gonzo-entusiast att inte ta efter åtminstone en fraktion av den gode doktorns bedrövligt sköna klädstil. Och denna specifika modell är verkligen det snyggaste som Converse åstadkommit. Annars beror väl klädstilen mest på omständigheterna. Man kan ju inte klä sig hur som helst, var som helst. En schyst kavaj, fnäsig skjorta, jeans, och ett par fina snickers (helst av märket, New Balance, Nike eller Reebok) när det stundas för en rejäl bläcka. Flerfärgade träningsoveraller av märket Adidas, funkar också när man tröttnar på kavaj och skjorta. Gah. Det finns lite väl mycket att nämna här. Går väl inte riktigt att sätta en stämpel på min klädstil. Den flyter bara på naturligt, as I go along. Annars är det väl det vanligaste alternativet; slitna jeans och t-shirt med tryck, som min gode vän på mediatryck förser mig med. Hans senaste alster tillhör det bästa som någonsin skapats. En gul t-shirt, med Micke Persbrandts nuna i mitten (I sann Che-anda) med citatet: "jag är världens största snortare" präntat nedanför det förföriska flinet. Jovisst, om du i sommar stöter på en smått frånvarande och snaggad svartskalle klädd i pilotbrillor, Persbrandt-t-shirt, slitna Levi's och tofflor, är det förmodligen jag. Du gör bäst i att låtsas som du inte ser mig och istället fortsätter att vandra vidare, om du råkar hamna i den situationen. Såja, den här informationen kan övervakarna glatt få ta del av. I'm hip to your game, fuckers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 "Krogigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Just nu sitter jag i en lacoste t-shirt , lee jeans och en emilio tröja. Brukar inte använda märkes kläder så ofta. Men idag blev det så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Svart Keps utan Skärm Vit T-shir Svarta Knä-byxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Men snälla du. Du har fortfarande inte äns vart i närheten av ett svar. Kryp tillbaka under den sten du kom från ditt missfoster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag åker sk8-board. Så jag klär mig skate/punkigt. Nit skärp. Slitna jeans. Tröja med luva och dragkedja. I sommar blir de t-shirts. Å sen har jag mina Emerica skor THUMBS UP BUDDY! En vanlig dag : LEE jeans, Circa skor en t-shirt + tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts