Random Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nöjd? Borde jag vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tjejerna gillar dig för dina kläder? Är du efterbliven eller bara glad att se mig? Å du store Random, kan du vara så snäll och sprida ut dina kunskaper om vad man SKA ha för klädstil då. Skulle så gärna vilja veta vad du har på dig så jag kan bli precis som dig. Du är ju min största idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Borde jag vara det? Jag brukar blir glad när jag får svar på en fråga, eller en sak förklarad för mig. Alltid nyttigt du. Så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag brukar blir glad när jag får svar på en fråga, eller en sak förklarad för mig. Alltid nyttigt du. Så ja. Eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vinter: Blå jeans, tröja/t-shirt, nåt bälte Sommar: Shorts, t-shirt/skjorta Dvs. mycket tråkigt och vardagligt. Märken spelar inte så stor roll så länge jag inte behöver gå omkring i Euroshopperbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Eller inte... Jaha, så nu svarar du i mitt ställe? Så jag vet inte vad jag vet? Utan du vet vad jag vet? Låter inte rimligt precis. Du frågade om du skulle vara nöjd, och eftersom jag tyckte det så svarade jag givetvis det, samtidigt som jag kände att det kunde underlätta en del om jag förklarade varför. Sen är ju frågan om du har lyckats få in det i din (förhoppningsvis) hjärna. Aja. Puss på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Är du efterbliven eller bara glad att se mig? Å du store Random, kan du vara så snäll och sprida ut dina kunskaper om vad man SKA ha för klädstil då. Skulle så gärna vilja veta vad du har på dig så jag kan bli precis som dig. Du är ju min största idol. Åh tack. Förresten, har du någon ny dålig film på gång? Det har varit lite långt sedan King Arthur... Och hur mår barnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Åh tack. Förresten, har du någon ny dålig film på gång? Det har varit lite långt sedan King Arthur... Och hur mår barnen? Du svarar bara på frågor som du har ett coolt svar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Förstår inte varför folk går i "fina" kläder för det motsatta könet tycker om det, gillar man det själv så ska man ju såklart ha den stilen, jag är nöjd med min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Förstår inte varför folk går i "fina" kläder för det motsatta könet tycker om det, gillar man det själv så ska man ju såklart ha den stilen, jag är nöjd med min stil. My point exactly. Ha på dig vad du trivs i. Vare sig det är Armani eller Eagle Jeans (<- tydligen det märket på mina byxor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Märken spelar inte så stor roll så länge jag inte behöver gå omkring i Euroshopperbyxor. Vissa av mina plagg kommer ifrån ICA Maxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kallingar blir oftast något psykadeliskt. Bra smak du har på underkläder måste jag säga! Min klädgarderob består av lite av varje. Jag har nog ingen speciell stil när det gäller kläder, utan sparar det jag jag tycker om, samt följer modet (i viss mån iaf, vissa perioder kan kläderna i affärerna va ngt risiga, men då blir det ju heller inget köp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tja, jag har inte så jävla mycket att variera med men jag kör med ganska mörkblåa jeans (som kanske sitter lite längre ner men men), bandtröja oftast (men idag var jag så wild and crazy att jag kör med helsvart första gången på väääldigt länge ) och en grå hoodtröja. Har även två svarta som börjar bli lite slitna. SKa väl köpa mer kläder när det går. Au revoir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Bara jag som klär mig indie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Bekväma kläder bara. Fall det är fest eller så slänger jag väl på mig par jeans men annars, mjukis. klär mig skönt helt enkelt, aldrig brytt vad andra tycker ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 * skatedojjor * röd eller svart t-shirt (c1rca, the sounds typ) * mörka jeans * grå, gråsvart randig eller svart munktrojja. * armeliknande jacka * halsduk (svart eller nått annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Mmmm... Bror på läget. I skolan har jag på mig sportskor, jeans, diverse t-shirts. Under vintern har jag på mig munktröjor (American rap 4 life). Jag brukar bära omkring på en jacka i stil med denna: Till fest brukar det bli min Jack-Daniels skjorta och en lite bättre t-shirt., och en läderjacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Åh tack. Förresten, har du någon ny dålig film på gång? Det har varit lite långt sedan King Arthur... Och hur mår barnen? Åh, så du var efterbliven. Det var ju trevligt att höra. Svara på min fråga istället för att göra dig själv till åtlöje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Öppen skinnjacka, Svart T-shirt, Jeans (Svarta eller vanliga), Svarta skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vanlig tråkig stil, munktröja och jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts